Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2002-2003 » DSC 1 zo goed als gepromoveerd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

DSC 1 zo goed als gepromoveerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De indeling voor het nieuwe jaar is bekend gemaakt.
DSC1 zit in de zuid-oostelijke poule. We zullen onder meer naar Bertus-Aafjesstad af moeten reizen.
Er is zo op het oog is er geen supersterk team waarvan we bij voorbaat verloren hebben.
Geen beren op de weg, in hedendaags taalgebruik.
Daarom verkoop ik de huid maar voordat ... eh ...

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

03-06-2002 11:30 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je hoort mij ook niet klagen over de loting.

Is er al een opstelling in grote lijnen bekend voor komend seizoen?
Zijn er transfers van het 2e naar het 1e dan wel andersom, of misschien van clubs uit de regio?

07-06-2002 15:25 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Mij zijn geen transfers bekend. Yeb is helaas verhuisd naar Groningen, en Rogier is weer eens op reis (ditmaal Amerika geloof ik), maar dat was al bekend. De rest heeft aangekondigd zich wederom te melden bij de wedstrijden van D.S.C. 1 en 2.

Maar als je nog mensen in gedachten had Henk, neem ze gerust mee! Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-08-2002 22:01 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag mag het eerste dat gaan bewijzen.

Ik heb even statistisch gerommeld en schat de kansen op een overwinning voor het eerste in op ruim 62%, met als meest waarschijnlijke uitslag 4,5-3,5. Uiteraard gebaseerd op de sterkste opstelling van de tegenstander ( en dat is niet de opstelling die is ingeleverd bij de KNSB).

Voor het tweede is de situatie wat eenvoudiger. De kansen op een overwinning schat ik in op ruim 92%, met als meest waarschijnlijke uitslag 6-2.

26-09-2002 15:37 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by albert
Zaterdag mag het eerste dat gaan bewijzen.

Ik heb even statistisch gerommeld en schat de kansen op een overwinning voor het eerste in op ruim 62%, met als meest waarschijnlijke uitslag 4½-3½
(..)

Voor het tweede is de situatie wat eenvoudiger. De kansen op een overwinning schat ik in op ruim 92%, met als meest waarschijnlijke uitslag 6-2.

Wel dat zou mooi zijn, kom je de teams ook aanmoedigen? Heb jij tijdens je berekeningen uberhaubt wel rekening gehouden met het thuis voordeel?

Dat moet toch minstens een ½-je (alt+0189) extra opleveren. Draaiend hoofd 8) Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-09-2002 16:11 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee, ik heb geen rekening gehouden met het thuisvoordeel.
Zaterdag zal ik er niet zijn om aan te moedigen. Dat heb ik afgelopen maandag wel gedaan, en je hebt het resultaat gezien Glimlach

26-09-2002 17:46 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller