Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » Schaken op je PocketPC?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Kangaroe Kangaroe is a Male
forumlid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 5

Question Schaken op je Pocket PC? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste schaakvrienden, Ik ben opzoek naar een schaakprogramma voor mijn ipaq pocket pc dat goed kan omgaan met pgn's of andere databaseformats. Ik wil het namelijk gebruiken om partijen na te spelen, analyses op te slaan en varianten uitwerken, niet zo zeer om tegen het programma te spelen (toch genant om door zo'n klein apparaat afgeslacht te worden Nee! ).
Heeft iemand enig ervaring op dit gebied?
Ik heb al wat gratis software geprobeerd (Valentin Illescu, PPC Chess) maar niks gevonden dat een goed DB functie heeft. Wie wijst mij de weg in het schaaksoftwaredolhof?

__________________
Ludo ergo sum

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Kangaroe on 23-04-2005 at 22:23.

18-04-2005 14:36 Kangaroe is offline Send an Email to Kangaroe Search for Posts by Kangaroe Add Kangaroe to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Had ChessBase (www.chessbase.com) geen software voor dergelijke vernuftige tools? En het het is pgn, niet png dat is voor plaatjes... Knipoog Grijns Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-04-2005 17:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Kangaroe Kangaroe is a Male
forumlid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 5

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Had ChessBase (www.chessbase.com) geen software voor dergelijke vernuftige tools?

'Tuurlijk hebben ze iets: pocket fritz. Die klinkt mooi met z'n online database en sterk engine enz, alleen vraag ik me af of het toch is wat ik zoek. Er moeten mensen zijn die er enige ervaring met schaken op je pocket pc hebben of ben ik nou de enige? Trouwens een (korte) speurtocht op internet komt uit op:

  • Pocket Fritz
  • PocketGrandmaster
  • Silke Chess
  • IntelliChess
  • Mobile Chess 2.0
  • Kasparov Chessmate

Waar Fritz en Grandmaster erg interessant zijn. Misschien kunnen mensen wat aan of afraden?

Quote

En het het is pgn, niet png dat is voor plaatjes... Knipoog Grijns Knipoog
Oeps, foutje Rolt met ogen , heb 't aangepast Knipoog

__________________
Ludo ergo sum

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kangaroe on 18-04-2005 at 23:44.

18-04-2005 21:37 Kangaroe is offline Send an Email to Kangaroe Search for Posts by Kangaroe Add Kangaroe to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller