Delfts Schaakforum » Internationaal » Algemeen [internationaal] » Kasparov neergeslagen met schaakbord!?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Shocked Kasparov neergeslagen met schaakbord!? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de site van ChessBase lees ik tot mijn groeiende verbazing dat Gary Kasparov is neergeslagen door een activist die deed alsof hij op een handtekening uit was. De Russische media schijnen een pro-Putin organisatie te verdenken. De Russische politiek lijkt een nogal gevaarlijk bezigheid op deze manier...

Overigens heeft Kasparov geen noemenswaardige verwondingen opgelopen, maar loopt hij nu wel met beveiliging rond.

Lees hier het volledige bericht op de site van chessbase.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-04-2005 10:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Kangaroe Kangaroe is a Male
forumlid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 5

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inmiddels zijn er ook wat fotos op de site

__________________
Ludo ergo sum

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kangaroe on 24-04-2005 at 15:47.

24-04-2005 12:57 Kangaroe is offline Send an Email to Kangaroe Search for Posts by Kangaroe Add Kangaroe to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

hard hoofd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toch wel vreemd. Ik had bij het horen (lezen) van het bericht verwacht dat Kasparov neergestort zou zijn. Hij had immers een flinke klap op zijn hoofd gehad! Niet niks lijkt mij. Die voetballers van tegenwoordig hoeven maar een klein duwtje te krijgen en ze storten luid jammerend ter aarde Depri . Maar de foto´s tonen aan dat hij gewoon recht overeind bleef. Daarom mijn idee Idee

HOE BETER JE SCHAAKT HOE HARDER JE HOOFD Glimlach

__________________
Homo Caïssapiens

24-04-2005 21:00 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

RE: hard hoofd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
Toch wel vreemd. Ik had bij het horen (lezen) van het bericht verwacht dat Kasparov neergestort zou zijn. Hij had immers een flinke klap op zijn hoofd gehad! Niet niks lijkt mij. Die voetballers van tegenwoordig hoeven maar een klein duwtje te krijgen en ze storten luid jammerend ter aarde Depri . Maar de foto´s tonen aan dat hij gewoon recht overeind bleef. Daarom mijn idee Idee

HOE BETER JE SCHAAKT HOE HARDER JE HOOFD Glimlach


Tie-breaker in de competitie (indien nodigKnipoog) bijvoorbeeld Chiel en Gert, elkaar op het hoofd timmerend met borden.

Mét klok, natuurlijk. En een mobieltje dat afgaat is een strafklap tegen.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

24-04-2005 22:35 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller