Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » Interne competitie [19]: Nummer 1 & 2 spelen beiden gelijk
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ben ik iets over het randje als ik zeg dat je nederlands wel wat beter kan, corniel? Knipoog

14-04-2005 16:07 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je gaat over het randje, of je opmerking is over het randje Chiel. Daarnaast is er met mijn Nederlands niet zoveel mis, hoogstens met mijn spelling... Grijns Tong Grijns

En niemand is perfect. Er blijft dus altijd ruimte voor verbetering...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-04-2005 16:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik zag het net toen ik het gepost had, maar mijn post aanpassen was iets te opvallend geweest en dus moet ik met schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik er ook niet zo veel van bak... gelukkig dan maar dat ik nog wel verschil kan maken tussen zij en zei

14-04-2005 17:32 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren, mag ik u verwijzen naar het draadje Schoolmeester René en de spelling?

Het is niet verboden daar te oefenen, heb ik ook al eens gedaan. Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-04-2005 19:01 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Martin had gelijk, het was gewoon ter vermaak bedoeld.
Als ik er echt mee zat, en erover praten met Hora uitkomst zou bieden, had ik het hier niet neergezet.
Feit is dat we allen weten dat aangezien dit gedrag toch zo blijft, we daar maar gewoon de grap van in moeten zien.

Of we gaan natuurlijk heel netjes normen en waarden in acht houden en nooit meer wat prikkelends uiten.

Als dat het geval is mag mijn account gesloten worden.

Echter, als anderen dat ook over mij doen heb ik daar ook geen problemen mee, dus ach. Ik zit er niet zo heel erg mee.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-04-2005 15:30 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Echter, als anderen dat ook over mij doen heb ik daar ook geen problemen mee, dus ach. Ik zit er niet zo heel erg mee.


En dat noemt zich jurist (in spé)? Tong Knipoog Tong

Zo werkt dat niet in de logica, je mag de redenatie niet zomaar omdraaien... Draaiend hoofd Nee! Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-04-2005 16:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller