Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Persoonlijk bericht 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Hoen Marco Hoen is a Male


geregistreerd: 25-02-2005
aantal berichten: 12

Persoonlijk bericht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Persoonlijk bericht

Beste DSC- leden en oud-leden,

Hartverwarmend is de warmte en steun die jullie ons gaven tijdens en rond de begrafenis van mijn broer Nico ’t Hoen op 25 februari 2005.

Tijdens de vijf jaar dat Nico lid was van DSC (zover ik kan nagaan is Nico lid geworden in 2000) heeft Nico het altijd naar zijn zin gehad met en voor iedereen. Uit reacties op de website en diverse persoonlijke gesprekken kan ik niks anders zeggen dan dat mijn broer Nico bij iedereen binnen jullie vereniging een goede indruk heeft achtergelaten.

Na de begrafenis van Nico realiseerde ik me dat de energie die op zijn begrafenis is ontstaan niet verloren mocht gaan. De eensgezindheid die de 450 aanwezige mensen deze dag samen deelden was uniek.

Dit gaf mij de impuls om hier ‘iets’ mee te doen. Met dank aan de besturen van CSV, DSC en de Zonnebloem wordt er op 18 juni 2005 te Delft een snelschaaktoernooi georganiseerd, onder andere voor spelers van DSC en CSV. Ook vrienden en bekenden van Nico kunnen deze dag meedoen.
De opbrengsten van dit toernooi zijn bestemd voor stichting de Zonnebloem, een organisatie waarvoor Nico als vrijwilliger actief was.
Het inschrijfgeld voor het toernooi is €5,00.

U kunt zich voor dit toernooi aanmelden op www.delftseschaaksite.nl/toernooi/zonnetje

Om vooral de herinnering aan Nico in stand te houden, wil ik u bij deze persoonlijk uitnodigen voor dit toernooi. Het zou geweldig zijn als 18 juni 2005 een dag wordt om vooral niet te vergeten.

Dank u voor het lezen van mijn betoog!

07-04-2005 09:57 Marco Hoen is offline Send an Email to Marco Hoen Search for Posts by Marco Hoen Add Marco Hoen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller