Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Gebruikgemak vergroot van de DSS-Site het het DSS-forum
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Gebruikgemak vergroot van de DSS-Site het het DSS-forum Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoewel de Delftse SchaakSite een groot succes genoemd mag noemen was een relatief groot obstakel in het gebruik. Het switchen tussen het forum en de rest van de site was een grote barierre. Dit is opgelost.

Door de header van het forum gelijk te stellen aan die van de rest van de site zijn alle onderdelen van de site ook bij een bezoek aan het forum direct onder handbereik. Dit zal het surfplezier hopenlijk ten goede komen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-03-2005 16:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Netjes.

Als het bij mensen nog niet helemaal goed gaat (zoals bij mij het geval was): druk ctrl-F5 (IE, Mozilla) om de cache te legen. Dan zou het goed moeten gaan.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-03-2005 21:21 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller