Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Update site weer een stuk verder
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Update site weer een stuk verder Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De afgelopen tijd is er een boel werk verzet om de site beter te maken. Nadat alle menu's weer helemaal werken, is nu het volgende onderdeel weer in gebruik genomen: de tabellen-functie werkt weer. Uitslagen en standen zullen binnenkort dus weer op de ‘ouderwetse’ wijze weergegeven kunnen worden.

De standen van de interne, jeugd, uitslagen van grand prix', enzovoorts komen weer keurig opgemaakt op de site. Een voorbeeld kunt u zien bij de eindstand van het PK Snelschaak van de HSB

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

03-03-2005 22:57 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik hoop dat René binnenkort weer een mooie uitleg kang even over hoe dit werkt. En toegegeven: het is minder eenvoudig dan de fen’s. Voordeel is wel dat dit systeem zeer flexibel is.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-03-2005 23:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Netjes.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

04-03-2005 00:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Ik hoop dat René binnenkort weer een mooie uitleg kang even over hoe dit werkt. En toegegeven: het is minder eenvoudig dan de fens. Voordeel is wel dat dit systeem zeer flexibel is.


Hoe wat werkt?

04-03-2005 01:20 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Opmaak van tabellen, ook in posts.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

04-03-2005 02:25 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat heeft dat met FEN te maken? Glimlach

04-03-2005 13:39 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De ondersteuning van FEN dssTabellen is technisch min of meer gelijk. Echter het 'begrijpen' van dssTable is iets moeilijker.

[dssTable.]#list#
#pos# #string# #fraction:1/4# #double,2#
pos. naam punten score
1 Pietje Puk 2.5 5412.7848
2 Martin Glimmerveen 2.0 4125.4513785
3 Ikke Niet jij 1.75 3001.589
4 Wie Niet? 1.5 2850.155
5 Corniel Nobel 1.25 -712.048[/dssTable.]

wordt dan (zonder punt)

pos.naampuntenscore
1Pietje Puk2½5412,78
2Martin Glimmerveen2 4125,45
3Ikke Niet jij1¾3001,59
4Wie Niet?1½2850,16
5Corniel Nobel1¼-712,05


maar er zijn nog wel schoonheidsfoutjes en zo...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-03-2005 13:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller