Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC3 boekt grote zege op Botwinnik 1 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zowel Haeghe/Ooievaar, Schaakcollectief Jan Timman als Promotie 2 hebben nog maar 2 mp.

Dus het wordt nog spannend..

maar de kans is idd aanwezig...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

19-01-2005 23:40 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 723

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De uitslag van promotie 3 - collectief is nog niet binnen, maar minstens 1 van de 2 komt dus op meer dan 2 punten

20-01-2005 01:24 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

RE: Voor Richard & Patrick Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Henrik
Gaat jullie oude club dan echt 3 keer op rij degraderen?


Het ziet er wel naar uit. Aan de andere kant betekent een overwinning op Botwinnik waarschijnlijk lijfsbehoud.

Het team wordt wel elk jaar zwakker; de sterke spelers zijn inmiddels zo goed als allemaal opgestapt. Van het oorspronkelijke eerste team speelt enkel Gerrit Visser weer mee. Aangezien in de tussentijd ook vele van de spelers die net onder het niveau van het eerste zaten (niveau promotieklasse), zijn opgestapt, betekende het uiteenvallen van het team twee jaar geleden dat H.-O. 1 bezig is aan een dikke tuimeling.

Overigens zag ik deze mogelijke val al aankomen, reden waarom ik naar DSC ben overgestapt.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

20-01-2005 02:54 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

RE: Voor Richard & Patrick Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman

Overigens zag ik deze mogelijke val al aankomen, reden waarom ik naar DSC ben overgestapt.


Klinkt dat niet als het verlaten van het zinkend schip?!

Lekker joh...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

20-01-2005 15:16 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het ziet er nu inderdaad wel erg somber uit voor Haeghe Ooievaar en Jan Timman, zeker als je ook naar hun resterende programma kijkt (HO nog tegen BF/Wassenaar, WSC en Botwinnik, JT nog tegen Vogelwijk, WSC en DD).

Promotieklasse Mp Bp
1. B.F. /Wassenaar 1 11 35½
2. Vogelwijk 1 10 28
3. WSC 2 9 28
4. DSC3 8 27½
5. DD 3 6 24
6. Promotie 3 4 21½
7. Botwinnik 1 4 20½
8. Haagse Toren 1 4 20
9. Haeghe Ooievaar 1 2 21½
10. Collectief Jan Timman 1 2 13½

22-01-2005 18:19 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Klinkt dat niet als het verlaten van het zinkend schip?!

Lekker joh...


Het uiteenvallen van het eerste van HO was de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. Het was niet de enige en zeker ook niet de belangrijkste reden om te vertrekken, zoals jij zou moeten weten. Ik heb vaak genoeg mijn beweegredenen voor mijn vertrek bij HO in de bar gemeld, ook aan jou. In dat licht vind ik het dan ook zeer triest dat ik van jou een dergelijke verwijtende opmerking ontvang. Frons

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

23-01-2005 03:25 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Idd, die discussies kan ik mij ook herinneren.

Maar weer helemaal ontopic: DSC3 is safe en heeft laten zien dat ze op termijn tot meer in staat zouden moeten kunnen zijn. En dat is een mooie constatering. Ja! Prodent Ja!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-01-2005 12:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De Bas, als we het toch hebben over 'elkaar kennen', dan weet je toch ook wel dat dat een grapje is.

Een intikkertje, je legt'm voor open doel neer door te zeggen dat 'je de val al aan zag komen en daarom opstapte'.

Ach, morgen drinken we er wel een biertje op. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

23-01-2005 17:05 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller