Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Joost Michielsen gedeeld twaalfde op WK tot en met 18
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Joost Michielsen gedeeld twaalfde op WK tot en met 18 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met 7 punten uit 11 partijen is Joost Michielsen op een gedeeld twaalfde plaats geėindigd op het WK jeugd in Belfort (Frankrijk). In de laatste ronde speelde hij remise tegen de Israeliėr Maxim Rodshtein.

Joost kende een matige start op het WK, maar kwam daarna op stoom. In de ronden 7, 8 en 9 pakte hij de volle winst, om het toernooi met twee remises te besluiten.

Op de site van het toernooi is de complete eindstand te vinden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

28-07-2005 18:13 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben nog in frankrijk nu, maar het toernooi zit erop!
In het begin ging alles vrij matig, maar vooral dankzij een bliksemsnelle overwinning tegen 2400 kreeg ik mijn zelfvertrouwen volledig terug en begon ik sterk te spelen. De laatste 2 partijen waren plusremises, met nog iets meer hardheid had er zelfs meer in gezeten, maar ik kan nu toch zeggen dat ik gedeeld 12e van de wereld ben geworden. Een IM norm zat er helaas niet in, maar toch heb ik mijn koers weer verder richting die titel gezet.

28-07-2005 22:48 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd gozer! Wat ik me trouwens afvroeg: waren het je ouders of jijzelf die deze week af en toe op de site kwamen neuzen (ingelogd dus)?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-07-2005 00:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte Joost, gedeeld twaalde van de wereld is een heel knap resultaat!

Je hebt dit jaar een mooie stijgende lijn ingezet. Een goed seizoen KNSB, vervolgens Nederlands Kampioen tot en met 20, door de 2300-grens heen gebroken, een IM-norm in Pula, en nu gedeeld twaalfde bij het WK tot en met 18. En oh ja, nog geslaagd ook! Staan er nog meer toernooien op je programma, of ga je nu genieten van een welverdiende vakantie? Glimlach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

29-07-2005 13:43 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

geweldige prestatie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte Joost,
Geweldige prestatie vooral als je kijkt naar het deelnemersveld. Allemaal kanjers die bij de eerste willen eindigen! Huil 2 En daar in overeind blijven...prima gedaan Ja!

31-07-2005 12:50 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

heel goed gedaan Ja!

05-08-2005 12:27 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller