Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Het koppel Werle-Willemze wint het Cirrus Kroeglopertoornooi 2005
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Het koppel Werle-Willemze wint het Cirrus Kroeglopertoornooi 2005 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zondag 15 mei organiseerde de Delftsche SchaakClub voor de tweede keer het zeer geslaagde Cirrus Kroeglopertoernooi. Maar liefst 66 (27 meer dan de eerste editie in 2004) koppels zwierven deze stralende dag door de Delftse binnenstad en troffen elkaar achter het bord.

Rond 19.30 uur keerde iedereen weer terug in het Denksportcentrum en werd duidelijk dat het koppel Jan Werle en Thomas Willemze het enige koppel was dat geen enkel match- en bordpunt had laten liggen (14 match- en bordpunten uit 7 ronden). Zij werden op de voet gevolgd door Edwin van Haastert en Sven Bakker, die slechts een half bordpuntje hoefden af te staan. De derde plek werd opgeëist door het duo Joost Michielsen en Wouter van Rijn met 12 matchpunten.

Voor een uitgebreid verslag en de eindstand, surft u natuurlijk even naar de toernooipagina: www.delftseschaaksite.nl/toernooi/kroegloper

This post has been edited 7 time(s), it was last edited by Corniel on 17-05-2005 at 11:40.

16-05-2005 20:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grappig trouwens dat ik van Thomas hoorde dat hij het gewonnen geld meteen in een kaartje van Pinkpop had gestoken..zelf moest ik er niet aan denken voor 11 uur vanochtend m'n nest uit te zijn gekomen. Lach

Schitterend toernooi, mooie locaties, weer werkte ook nog mee, en dankzij de 2-0 op Erwich/Duijker in de laatste ronde een 7e plek, dus een priemgetal...wat wil je nog meer?!

(Akkoord, zo'n dag wordt wel altijd een stuk duurder dan je denkt, dat is wel zo)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 17-05-2005 at 00:16.

17-05-2005 00:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

mooi toernooi, niet echt om de prijzen gespeeld (behalve de priemgetallen dan Happy Mijn schaakmaat die nog nooit achter een bord had geschaakt wist 2 punten te scoren. Een formidabel resultaat. Zelf wist ik in het ritme broodje,bier,bier,bier,water,shoarma,bier, bier, bier,water,snack,bier, bier,bier water vier punten te scoren.

17-05-2005 08:11 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde samen met Ton van der Heyden (BSG) aan het kroegschaaktoernooi afgelopen zondag.

Ik vond het toernooi heel geslaagd. Niet alleen door de sfeer, maar ook door de hele leuke kroegen waar gespeeld werd. En natuurlijk speelde het weer ook een rol.

En wat ik verder heel leuk vond was dat het toernooi ook blijkbaar aanslaat bij veel schakers: ik ben geen kroegschaaktijger, maar 65 teams is echt heel veel. Het was dan ook gezellig druk overal.
Want dat was het voornaamste verschil met vorig seizoen: toen zaten er per kroeg 4 of 8 schakers, en nu 12 tot 20. En dat geeft toch meer sfeer!

Complimenten aan de organisatie (ook al waren er m.i. nog wat kleine schoonheidsfoutjes). Volgend jaar zeker weer wat mijn betreft!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

17-05-2005 09:05 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die foutjes worden uiteraard expres gemaakt, anders valt er niks meer te verbeteren!

17-05-2005 09:21 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Henrik
Anders valt er niks meer te verbeteren!

En niets meer te zeuren/klagen/mopperen... Grijns Lach Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-05-2005 09:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik sluit mij aan bij de overige sprekers: mooi toernooi.

Quote

Originally posted by Richard
Zelf wist ik in het ritme broodje,bier,bier,bier,water,shoarma,bier, bier, bier,water,snack,bier, bier,bier water vier punten te scoren.


Volgende keer gewoon per ronde beginnen en eindigen met een biertje. Met getrainde lever levert je dat aan het eind van de dag 5,5 punt op. Draaiend hoofd

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

17-05-2005 09:40 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook echt een topdagje gehad! Beetje bijkomen van het het weekend achter een schaakbord in gezellige kroegen, super!
Vooral opmerkingen van andere aanwezigen in kroegen waren leuk (soms lachwekkend) zoals bijvoorbeeld het "Komop Jan Timmah" in plat Delfts wat werd geroepen in 28. Ook in de Engel hebben we hard gelachen. Het was niet de zon die ons naar buiten lokte, maar het gezang wat ons naar buiten dreef. De teksten weet ik niet meer precies..... maar een vrouwelijk korfbalteam werd ' subtiel' toegezongen door een delfts voetbalteamKnipoog

Volgend jaar zeker weer!

17-05-2005 09:53 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In cafe 28 begreep ik ook dat schaken toch geen denksport was, maar een tanksport.
Ik al die jaren maar denken....

17-05-2005 11:12 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik heb nog wat foto's van de korfbalsters in mijn mobiel. en wel van degene die zelfs niet meer op haar stoel kon zitten, zo dronken. Draaiend hoofd

17-05-2005 16:27 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi, dat wil ik wel zien. Die vele verhalen hebben me nieuwsgierig gemaakt.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

17-05-2005 17:35 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu even niet, maar vanavond aan de bar weet ik de teksten weer

17-05-2005 18:36 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman
Mooi, dat wil ik wel zien. Die vele verhalen hebben me nieuwsgierig gemaakt.


Verdorie, ik wíst dat dit het verkeerde weekend was om naar België te gaan Huil 2

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

17-05-2005 19:29 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
martien
forumlid


geregistreerd: 17-05-2005
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank voor het gezellige toernooi jongens van twee doorgewinterde Bennekomse kroeglopers. Kroegen leuk! Weer was goed, het bier ook. Wat ik wel apart vind is dat de nrs 1 en 2 niet tegen elkaar lijken te hebben gespeeld, als ik naar de eindstand kijk. Foutje in het indelingsprogramma?
Hopenlijk tot volgend jaar,of wellicht op het Amsterdamse koeglopertoernooi op 3 juli Draaiend hoofd

17-05-2005 22:19 martien is offline Send an Email to martien Search for Posts by martien Add martien to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een typisch geval van: teveel deelnemers... Grijns Ja! Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-05-2005 23:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat was inderdaad jammer Martien, en er wordt hard nagedacht hoe dat volgend jaar verholpen kan worden Glimlach

18-05-2005 12:24 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller