Delfts Schaakforum » Internationaal » Algemeen [internationaal] » Bobby Fischer opgepakt in Tokio
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bobby Fischer heeft een 'speciaal' IJslands paspoort gekregen, wat hem in staat stelt om naar West-Europa te reizen, voor zijn aanvraag om de IJslandse nationaliteit te krijgen wordt later beslist.
Nadat Fischer zijn paspoort per post had ontvangen, heeft Japan hem vrijgelaten. Gisteravond is hij aangekomen met het vliegtuig op het vliegveld van Reykjavic.

25-03-2005 13:20 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Fischer in Europa. Wat zullen zijn Veėsvąniaanse fans daar van vinden?

Ben benieuwd of we daarna nog iets van hem gaan horen eigenlijk.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2005 13:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Fischer heeft de IJslandse nationaliteit al. Een paspoort was niet genoeg, en dus heeft he parlement hem per noodwet IJslander gemaakt. Zie de verslagen op ChessBase.com.

En hij heeft al van zich laten horen. Met andere woorden: hij heeft al weer een grote bek gehad.
Opsluiting vind ik onterecht, maar verder mag -ie van mij verder stilletjes verdwijnen.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

25-03-2005 17:44 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller