Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Ik, forumvreter??
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Thumb Down! Ik, forumvreter?? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zit ik tijdens de lunch een boterhammetje met kaas te eten, kijk ik naar het mooie nieuwe forum met zijn prettig-vele nutteloze informatie, ben ik ineens gedegradeerd tot forumvreter! Tot forumvreter, nu vraag ik je! Ik, die nooit erger zondigde dan een bitterbal bij het Corps, forumvreter!

Het is vast een subtiele wraak van een der moderatoren. Ik was ooit een soort meester, daarna schaakgoeroe, en nu...? En mijn nieuwe Rekenvoutje had iemand ook al 'vergeten' in het Axxxioma op te nemen.
Ik zal wel iemand onwetend beledigd hebben. Wie en waarmee weet ik niet. Maar wie het ook was en wat ik deze ook gezegd heb, bij nader inzien was het gemeend!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by winfvdm on 14-12-2004 at 17:20.

14-12-2004 12:48 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lach

Zoals volgens mij al wel eens eerder is besproken in het forum (maar heeeeel lang geleden) heeft dat te maken met de titels die het forum toekent op basis van het aantal posts. Sinds je de 150 posts bent gepasseerd is je titel van forummeester veranderd in forumvreter. Ik geef toe, dat is niet al te charmant en we staan uiteraard open voor suggesties ter verbetering van de lijst van titels. Bij 250 posts word je overigens forum grootmeester (zoals sommigen hier reeds zijn).

Voor de complete lijst van titels, zie deze paragraaf in de FAQ:

http://www.delftseschaaksite.nl/wbb/misc...ion=faq1&sid=#9

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

14-12-2004 12:53 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

*grinnik*
Ik ken de "promoties" binnen het forum-systeem ook niet, maar een forumvreter staat schijnbaar hoger op de ranglijst dan een schaakgoeroe.

Zelf heb ik die problemen niet. Met mijn functie binnen de club heb ik én veel blokjes én een vaste ondertitel. Misschien moet je bij aan het bestuur vragen of er een ceremoniële functie van schaakgoeroe (of een andere titel die je jezelf graag toebedeelt) in het leven geroepen kan worden. Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-12-2004 12:56 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als ik trouwens tot het gepeupel zou behoren was ik heel hard bezig om 'Forum Legend' te worden...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-12-2004 13:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de lijst van titels ingekort en aangepast. Helaas gaan deze titels pas in werking na het volgende bericht wat de persoon in kwestie post, en daardoor kan het zijn dat je een afwijkende of missende titel ziet.

Voor de nieuwe lijst, zie:

http://www.delftseschaaksite.nl/wbb/misc...ion=faq1&sid=#9

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

14-12-2004 17:28 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

zijn er geen leukere namen voor de (dsc-)leden...?
forumvreter en schaakgoeroe vond ik toch wel wat grappigere namen... Idee

14-12-2004 23:23 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit is een test
Om te kijken of ik nog steeds schaakgoeroe ben Verward

Ja! Gelukkig maar. Maar ik had er dan ook speciaal om gevraagd Tevreden

Overigens vind ik het niet zo heel erg prettig dat het aantal berichtjes ook vermeld staat. Dit kan immers een aanwijzing zijn hoe gek je bent (op het forum Knipoog )

Harry Mulisch zei het al: "je moet het raadsel vergroten" Verward 8) Verward

__________________
Homo Caïssapiens

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Legemaat on 15-12-2004 at 12:59.

15-12-2004 12:49 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

additie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heden, ik heb Isis tegen de schenen geschopt. Oeps. Forumvreter maakt de indruk dat je niets beters te doen hebt dan fora af te struinen. Die indruk wil ik vermijden. Bovendien vond ik 'vreter' niet gepast klinken, maar dat kan persoonlijk zijn.
Ik geef in overweging titels te gebruiken als correspondent, als correspondentiemeester, -grootmeester, en -overgrootmeester en zo.
Daarnaast, voor de liefhebbers, schaakgoeroe, informatie-analist, nieuwspresentator, itemrapporteur en commentator-in-vaste-dienst; alsmede desgewenst grootvorst en geheim kamerheer voor de DSC-voorzitter resp. -secretaris.
Er zijn vast wel meer titels te vergeven. Isis, Legemaat, verzin een paar listen!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

15-12-2004 14:58 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals in Sanders laatste reactie is te lezen is het lijstje vanafheden:

DSC-lid
actief DSC-lid (vanaf 50)
DSC verslaggever (vanaf 100)
DSC forummeester (vanaf 500)
DSC forumgrootmeester (vanaf 1000)

minder smaken, maar wel de leuke overgehouden...

Gert mag zich (bij de gratie van Sander Depri Boos Depri ) schaakgoeroe noemen, maar zal die titel omiddelijk moeten inleveren wanneer hij clubkampioen wordt Prodent Lach Prodent

Voor niet DSC-leden van dit forum zijn vergelijkbare rangen en standen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-12-2004 15:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller