Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2004-2005 » Prometheus: competitie over de helft
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Prometheus: competitie over de helft Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De interne competitie van Prometheus is nu vier avonden onderweg. Ted Barendse, die als begeleider naar het EK op Kreta is, behield zonder te spelen de koppositie.

Achtervolger Arno Wiersma boekte een overwinning op Martin Neuteboom, en nam de tweede ronde een bye. André van der Weijde steeg behoorlijk op de ranglijst door twee overwinningen.

Er zijn nu 8 van de 14 ronden gespeeld (2 ronden per speelavond). Alleen spelers met minimaal 9 gespeelde partijen worden in de eindstand opgenomen. In de tussenstand staat achter de spelers tussen haakjes het aantal gespeelde partijen vermeld.

Naast de interne rapidcompetitie waren er nog meer activiteiten op de Prometheus-avond. Zo waren een aantal DSC-ers zich gezamenlijk aan het voorbereiden op de volgende externe ronde (wordt dit een trend?) en zaten een paar anderen gezamenlijk te snelschaken.

De uitslagen zijn te vinden via de onderstaande link:
Uitslagen rapidcompetitie Prometheus.

De tussenstand is te vinden via de volgende link:
Tussenstand rapidcompetitie Prometheus.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-11-2004 12:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

" Aad van Rijt (1) 4.5" ???

Klopt dat?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-11-2004 17:40 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eén van de twee klopt niet - ik vermoed de eerste Glimlach

Ikzelf heb in twee partijen vier stukken weggegeven, maar mijn tegenstanders speelden goed. Blah. concentratie. Ik vraag me af of ik maandag meespeel Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-11-2004 17:58 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aad van Rijt heeft 1 partij gewonnen, en 7 maal een bye (˝) gehad. Dat is 4˝ punt totaal. Hij staat in deze stand weliswaar hoog, maar er zijn nog maar 6 partijen te spelen, en hij kan dus niet meer 9 partijen halen. In de eindrankschikking zal hij dus niet voorkomen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-11-2004 18:30 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar waarom heeft hij zeven byes? Ik heb het idee dat sommige anderen niet zoveel byes hebben gekregen. (maar daar misschien wel recht op hadden?)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-11-2004 19:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller