Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Michiel en Joost doen mee in Hoogeveen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (5): « first ... « previous 2 3 [4] 5 next » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Even serieus heren. Het is duidelijk dat wit in die stelling geen serieuze winstkansen heeft, maar hoe zit het met zwart: Een korte blik (met electronische hulp) gaf mij het idee dat er misschien nog iets inzit voor zwart.

Aan de andere kant, het is natuurlijk een goede prestatie om met een dergelijk nieuwtje op de proppen te komen, waardoor een gerenomeerde IGM niet verder komt dan een stelling als waar jullie remise overeen kwamen. Ik herhaal mijn bewondering en:
Go 4 IT!!! Halleluja Draaiend hoofd Halleluja

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-10-2004 12:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

8 Van Wissen, Michiel ( 4.5) - Brodsky, Michail ( 4.5) 36- 7 0-1
29 Van Eijk, Sander ( 3 ) - Michielsen, Joost ( 3 ) 60- 49 1-0


Geen beste dag...

22-10-2004 17:25 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een halfje in de laatste ronde volstond toch echter voor een IM-norm?
In dat geval willen we hem zelfs zijn afwezigheid op het blitztoernooi morgen wel vergeven... Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

22-10-2004 17:54 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een halfje is in iedergeval voldoende. Als zijn tegenstander een elo van 2500 (ongeveer) heeft kan hij volstaan met de partij afronden....

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-10-2004 18:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote


Geen beste dag...


Valt gelukkig nog enigszins mee: het blijkt dat Joost niet verloren, maar gewonnen heeft vandaag.

29 Van Eijk, Sander ( 3 ) - Michielsen, Joost ( 3 ) 60- 49 0-1

49 Michielsen, Joost 4.0 31.5 11.00 2249 2300 +0.56

Beiden succes morgen!

__________________
I play against pieces

22-10-2004 20:14 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

13 Van Wissen, Michiel ( 4.5) - Blees, Albert ( 4.5) 36- 19
17 Michielsen, Joost ( 4 ) - Van De Oudeweetering, Arth ( 4 ) 49- 24

Niet 2500 dus....2408, maar met een slechte TPR...

22-10-2004 21:40 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De heren Blees en van Wissen hebben besloten elkaar geen pijn te doen:

Quote

13 Van Wissen, Michiel ( 4.5) - Blees, Albert ( 4.5) 36- 19 1/2



Mag ik de eerste om Michiel van harte te feliciteren
met de behaalde meesternorm en veel succes te wensen met het behalen van de andere twee normen!


Heeft thuisblijven van het snelschaak toch nog zijn voordelen Glimlach

23-10-2004 11:38 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel, van harte!!!

__________________
I play against pieces

23-10-2004 12:09 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, de norm is binnen!!!

Gisteren stond ik gewonnen tegen GM Michail Brodsky, maar liet me nog flessen. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat hij rond zet 20 erg goed stond (misschien wel gewonnen). Nou ja...vandaag tegen IM Albert Blees heb ik een ECHTE salonremise gespeeld Glimlach

Joost won gisteren soepel van Sander van Eijk en speelde vandaag een snelle remise tegen IM Arthur van de Oudeweetering. Hij draaide in de opening 2 zetten om (Joost wilde het eindspel wel spelen wat ik tegen hem had, maar vergat dus wat...), maar zwart kon niet beter dan eeuwig schaak geven.

23-10-2004 12:58 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Gefeliciteerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel,
gefeliciteerd en dat de andere normen snel mogen volgen.

Je hebt wat losgemaakt op de club!!

Iedereen leefde deze week mee en toen ik vanmiddag even langsging op het DSM-snelschaaktoernooi was het enige wat een aantal van de DSC-ers bezig hield of jij het resultaat gehaald had.

Trouwens, de complimenten gaan ook uit naar Joost 4 1/2 - 9 met een TPR > 2300 is zeker niet slecht.

23-10-2004 13:58 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Michiel, geweldige prestatie!!

Halleluja

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

23-10-2004 16:00 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Norm results:
IM-norm: Marc Erwich (3rd and final norm; needs 2400 FIDE for the title), Michiel van Wissen (1st norm).

APLLAUS !!

23-10-2004 16:04 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Way to go Michiel!!

23-10-2004 16:14 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Dolf
Iedereen leefde deze week mee en toen ik vanmiddag even langsging op het DSM-snelschaaktoernooi was het enige wat een aantal van de DSC-ers bezig hield of jij het resultaat gehaald had.


Bovendien werd het idee geopperd om Michiel maandagavond te huldigen en Gert het woord te laten doen Lach

__________________
I play against pieces

23-10-2004 16:33 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoera! Draaiend hoofd
Van harte gefeliciteerd!
We hebben inderdaad meegeleefd - kijk maar eens naar de hits voor deze draad - en je hebt ons niet teleurgesteld.
Neem maandag maar een bye, dan kunnen we je dronkenvoeren Knipoog

Ik heb even een nieuwsitem aangemaakt zodat de bezoekers van onze site het ook meteen zien.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

23-10-2004 18:17 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, misschien moet ik dan een speodbestelling plegen. Lach

Geintje, van harte gefeliciteerd Michiel, dat er nog maar vele (minimaal 2) mogen volgen.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

23-10-2004 18:23 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

gefeliciteerd Michiel!! Nu nog even doorgaan en je bent IM

23-10-2004 18:29 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Jan Willem Jan Willem is a Male
forumlid


geregistreerd: 15-05-2003
aantal berichten: 18

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel, van harte!
IM zal nog wel even duren, maar FM kun je binnenkort vast wel aanvragen mocht je daar behoefte aan hebben.

__________________
Een vriendelijke groet,
Jan Willem

23-10-2004 18:45 Jan Willem is offline Send an Email to Jan Willem Homepage of Jan Willem Search for Posts by Jan Willem Add Jan Willem to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Jan Willem
Michiel, van harte!
IM zal nog wel even duren, maar FM kun je binnenkort vast wel aanvragen mocht je daar behoefte aan hebben.
Fm zit michiel niet op te wachten, hj gaat meteen voor de IM titel.

23-10-2004 19:21 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

rrr Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee,Gert..ik denk..rekenen,rendement,resultaat..dat was het!

23-10-2004 20:32 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Pages (5): « first ... « previous 2 3 [4] 5 next »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller