Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » DSC Correspondentie-kampioenschap 2005 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (11): « first ... « previous 4 5 [6] 7 8 next » ... last »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn partijen zijn inmiddels allemaal netjes gestart. (Dus geen 3 x dezelfde tegenstander, of 2x met zwart oid Tong )
Verder heb ik nu assistentie van Elguopa, of hoe je 'm ook wilt noemen. Aangezien verder vrijwel iedereen een team vormt met Fritz lijkt me dat geen probleem toch ?

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

17-09-2004 16:19 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ben ik dan de enige solist van het stel? Ik heb een hekel aan computers, wellicht een noodzakelijk kwaad, maar goed het zal me vast gaan opbreken. Ik vond Corniel al zo sterk spelen in onze Caro-Kann Grijns

17-09-2004 17:04 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank je... Maar daar heb ik Fritz alleen gebruikt als blundercheck. Die vrijpion heb ik echt zelf gecreëerd.

En in onze zwart partij sta je volgens mij zeer goed (ookal denkt Fritz dat ik het kan houden) Ik geloof er nie zoveel van. Sterker nog, als ik me met zijn voorstellen had ingelaten had ik allang verloren gestaan. Hij wil maar aan dat pionnetje blijven hangen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2004 17:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar Corniel, bij correspondentieschaak heb je toch voldoende tijd om in elk geval de evidente blunders eruit te halen? Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-09-2004 17:31 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo. Laat ik ook maar eens meedoen.
2 jaar terug geprobeerd en afgehaakt, maar nu gaat het wel lukken. Via een hoger tempo, een programma ipv losse mailtjes; en het feit dat ik weliswaar zelf niet genoeg tijd heb, Joost ook niet, maar wij samen wel.

Inschrijving op Henk's site volgt binnenkort.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

17-09-2004 18:00 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik doe dus ook mee...
Heb al wat ervaring met emailschaak, het wordt echt niet minder leuk als je fritz er naast laat draaien: er zijn geen blunders meer maar het apparaat geeft ook vaak genoeg onzin aan.

17-09-2004 18:48 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja Fritz, goed idee: laten we afwikkelen naar een eindspel waar we een loper en een randpion van de verkeerde kleur overhouden ! Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

17-09-2004 18:52 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

3 partijen is geen overenthousiamse, maar gewoon een menselijke fout, dus die moeten we maar laten verlopen.

17-09-2004 20:16 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan 'm ook handmatig verwijderen.
Is dit de partij misschien:
Martin - Chiel met als startdatum 2004-09-15 18:49:51 en laatste zet op 2004-09-15 21:34:37 ?

17-09-2004 23:06 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ja

18-09-2004 07:50 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie Joost wel staan als nieuw lid, maar kan 'm niet uitdagen. Hoe zit dit ? (Zit ie in z'n eentje in de IM-poule ?)

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

18-09-2004 14:42 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost heeft zich blijkbaar nog niet aangemeld voor webschaak. Maar ik betwijfel of deze Joost wel de echte Joost is, want als e-mailadres staat opgegeven: laatjeschaken@h... en dat is denk ik niet van de goede Joost.

18-09-2004 19:07 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm nog 2 meer tegenstanders?
Krijg nog werkdruk straks

18-09-2004 21:08 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lol !
Hoe kansloos.

Ik log in via Remote Desktop en ik wil mijn loper op g1 aanklikken, maar de pagina scrolled nog net even door, waardoor ik op opgeven klik...

Mss een idee om een "are you sure" dialoogje te maken? Tong

18-09-2004 21:35 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En vraag om een takeback zou ik zeggen. Als het obvious een missclick is, zou ik er geen moeite mee hebben...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-09-2004 06:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Ben ik dan de enige solist van het stel? Ik heb een hekel aan computers, wellicht een noodzakelijk kwaad, maar goed het zal me vast gaan opbreken. Ik vond Corniel al zo sterk spelen in onze Caro-Kann Grijns
nee hoor ik speel ook zonder computer

19-09-2004 14:23 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Lol !
Hoe kansloos.

Ik log in via Remote Desktop en ik wil mijn loper op g1 aanklikken, maar de pagina scrolled nog net even door, waardoor ik op opgeven klik...

Mss een idee om een "are you sure" dialoogje te maken? Tong


o, ik dacht dat je reeds inzag hoe kanloss hollands tegen mij is , we kunnen wat mij betreft gewoon opnieuw beginnen. zo ver waren we nu ook weer niet

19-09-2004 14:25 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had me idd nog niet aangemeld voor het webschaak, nu wel gedaan...
Dat emailadres is omdat ik het samen met Marco doe, het leek makkelijker om daar een gezamelijk adres voor aan te maken. Maar de komende week zit Marco in Italie, dus als jullie je kans tegen ons willen grijpen zou ik het nu snel doen! Knipoog

19-09-2004 19:10 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Richard, spelen wij nu op Let's Play Chess tegen elkaar voor dit toernooi, of moeten we hier ook nog tegen elkaar?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-09-2004 19:14 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi, dat zullen we dan maar doen hè...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-09-2004 19:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (11): « first ... « previous 4 5 [6] 7 8 next » ... last »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller