Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » Voorlopige indeling HSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): [1] 2 next »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Voorlopige indeling HSB Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De voorlopige indeling is bekend van de promotie tot en met de tweede klasse net als de eerste wedstrijd van het seizoen: DSC4-DSC6. Dat belooft nu al een kraker te worden.

DSC7 lijkt het (in ongewijzigde samenstelling) zwaar te gaan krijgen in hun klasse, maar handhaving moet lukken.

Het achtste en het negende zullen elk in de derde klasse uitkomen. Vooral ons jeugdteam zal daar misschien nog wel hoge ogen gooien. Het zou me niets verbazen als ze boven de middenmoot eindigen.

Tot slot ons promotieklasseteam. De kansen op promotie zijn gezien de verwachte aanwas van nieuwe leden aanzienlijk toegenomen. Of het gaat lukken valt natuurlijk af te wachten, maar vechten voor lijfsbehoud zou er niet meer bij hoeven/moeten zijn.
code:
    [b]promotieklasse        1e klasse A            1e klasse B[/b]
 1. B.F./Wassenaar 1      DD 4                   Botwinnik 2      
 2. Botwinnik 1           DSC4                   DSC5        
 3. Collectief 1          DSC6                   Promotie 4      
 4. DD 3                  HSV 1                  RHC-Arena 1     
 5. DSC3                  Pomar 1                Rijswijk 3      
 6. Haagse Toren 1        Rijswijk 2             Schaakmat 1     
 7. Haeghe Ooievaar 1     RSC-Belgisch Park 1    Scheve Toren 1      
 8. Promotie 3            Schaakhuis 1           Vogelwijk 2     
 9. Vogelwijk 1             
10. WSC 2

    [b]2e klasse A           2e klasse B            2e klasse C[/b]
 1. Collectief 2          B.F./Wassenaar 2       Botwinnik 2     
 2. DD 5                  DSC7                   Corbulo 1   
 3. HSV 2                 Haagse Toren 3         DCSV 1  
 4. Prometheus-NSV 1      Haeghe Ooievaar 2      Haagse Toren 2  
 5. Promotie 6            Lierse 1               Haeghe Ooievaar 3   
 6. RHC-Arena 2           RSC-Belgisch Park 3    HSV 3   
 7. RSC-Belgisch Park 2   Schaakhuis 2           Promotie 5  
 8. Voorburg 1            SIO 1                  WSC 3

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-07-2004 07:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn eerste indruk is dat de verdeling tussen de beide eerste klassen onevenwichtig is.

In 1A bevinden zich een degradant (Rijswijk 2) en 2 promovendi (DSC6 en Pomar 1) in 1B bevinden zich geen degradanten en maar liefst 3 promovendi (Promotie 4 , DSC5 en Botwinnik 2).

Daarnaast zijn er twee verenigingen met meer dan 1 team vertegenwoordigd in de eerste klasse (DSC en Rijswijk) De sterkste teams van beide verenigingen zijn bij elkaar geplaatst in 1 groep.

Derhalve zou het beter zijn om Rijswijk 2 en 3 van groep te laten wisselen, dan zijn bovengenoemde onevenwichtigheden verdwenen.

12-07-2004 10:58 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zit wat in. Ik heb het zojuist bij de competitieleider opgegooit. Ben benieuwd wat ze er mee gaat doen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-07-2004 14:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Botwinnik 2 krijgt het druk komend jaar (1B en 2C)

12-07-2004 15:08 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leg dit soort zaken neer bij de competieleider van de HSB, zij moet dit aanpassen.

Gera de Jong
Platanenhof 12
2678 SH De Lier
tel. 0174-516973
jj.dejong@inter.nl.net

(zie ook HSB-website)

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

12-07-2004 16:31 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

@Ted, zoals gezegd, ik heb het bij Gera neergelegd... (ze heeft me persoonlijk gevraagd op- en/of aanmerkingen te melden) Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-07-2004 16:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is het eigenlijk wel zo fijn dat het 5e beste nummer 2 is geworden? We hebben daardoor nu drie teams in de 1e en slechts 1 in de 2e klasse. Het zal lastig worden om dat te handhaven.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

12-07-2004 18:01 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het vijfde is de afgelopen jaren steeds tweede geworden in de tweede klasse. Ieder jaar ging het eigenlijk om 1 wedstrijd; er was altijd 1 andere sterke concurrent in de klasse. Hoe ze het dit jaar in de eerste klasse zullen doen moeten we afwachten. Maar ik denk dat de spelers van het vijfde blij zijn dat ze het een keer een treedje hoger mogen proberen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-07-2004 18:20 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En als er 1 eerste klasse team zou degraderen komend jaar heb je alsnog het zelfde alsdat er nu 1 niet gepromoveerd was toch?

En ik zie inderdaad ook niet in waarom het 5de zich niet zou kunnen handhaven (of 6de, of 4de).

13-07-2004 00:33 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Even een kleine opmerking: Het oude vijfde zal volgend jaar waarschijnlijk DSC6 zijn. Dit omdat ze op papier minder sterk zijn dan het ook gepromoveerde studententeam. Maar zoals gezegd, ik hoop/verwacht dat er van de drie eerste klasse teams geen een zal degraderen en schat te kans reëel in dat er een zal promoveren.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-07-2004 07:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou ja, we hebben dan misschien relatief veel spelers die het beste passen in de tweede klasse. Het zou natuurlijk mooi zijn als 4-5-6 zich handhaven en het 7e doorstroomt naar de tweede klasse. Tevreden

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-07-2004 11:42 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het zevende speelt al tweede klasse...

Of bedoelde je eerste klasse? Verward Geschokt Verward

Dat zou betekenen dat daar 4 DSC teams zouden opereren. (Behalve natuurlijk als het vierde zo promoveren)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-07-2004 12:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ehr, ik bedoelde het 8e Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-07-2004 23:58 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het voorlopige programma schijnt bekend te zijn. Op de site van Promotie is te lezen dat DSC3 op 7 februari thuis tegen Promotie 3 speelt. Op de HSB website staat nog niets. Wie weet er meer?

22-08-2004 20:29 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarschijnlijk is de indeling verstuurd aan de externe wedstrijdleiders van de verschillende clubs. De indeling zal binnenkort ook wel op de website van de HSB verschijnen denk ik.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-08-2004 20:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, de indeling van de Promotieklasse heb ik ontvangen.

Wie geinteresseerd is komt maar op de clubavond.
het lijkt me niet zinvol het nu al op het forum te verspreiden.

23-08-2004 17:37 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de ongeduldigen onder ons...

Zijn er al wedstrijddata en opstellingen bekend voor de HSB?

Wegens werkzaamheden ver van Delft moeten bij mij bijvoorbeeld avonden lang van te voren worden ingepland.....

Ben zeer benieuwd!

16-09-2004 21:42 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Matthijs,

Teams zijn nog niet 100 % gereed.
Wedstrijdschema voor het derde wel.
Ik stuur je per mail het overzicht.

Wedstrijdschema zal spoedig op de agenda van het forum verschijnen

16-09-2004 22:31 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hum...

Dan zal ik mijn neiging om het wedstrijdschema hier direct te posten maar onderdrukken..

In ieder geval bedankt!

17-09-2004 06:06 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Derhalve zou het beter zijn om Rijswijk 2 en 3 van groep te laten wisselen.


Het programma voor de eerste klasse is ook bekend. Ik ben blij dat mijn suggestie is overgenomen.

17-09-2004 09:08 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Pages (2): [1] 2 next »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller