Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » DSC Correspondentie-kampioenschap 2005 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (11): « first ... « previous 3 4 [5] 6 7 next » ... last »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na 30 dagen verdwijnt de partij bedoelt ie geloof ik.

Maar die site moet echt sneller.
Ik kan eventueel die client wel hosten op mijn server. Als dat do-able is....
http://ice.et.tudelft.nl/

Hier mogen geen commerciele dingen op; maar daar valt dit niet onder geloof ik aangezien je geen banners hebt, en nergens geld voor vraagt. Of heb ik iets gemist? Glimlach

16-09-2004 10:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

2 vragen/opmerkingen:

- ik heb me inmiddels aangemeld en ben een aantal partijen begonnen, maar als er nog meer deelnemers bijkomen wordt het wel erg druk (qua partijen pp). Wat is het plan in dat geval ? Enkele rondes / poules / niet zeuren / andere suggestie ?

- die site is wel heel erg traag. Het uitvoeren van al m'n zetten kost me nu al bijna een kwartier. Is het misschien mogelijk om 'm ergens anders te hosten.

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

16-09-2004 10:31 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Direct onder de Delftse SchaakSite is even lastig (gezien de koppelingen die Henk geklust heeft tussen webschaak en zijn forum), maar zowel het aanbod van Martin als eventueel dsc.oli.tudelft.nl (dat account hebben we ook nog steeds) zou een optie kunnen zijn. Martin, zou jij hier met Henk over van gedachten willen wissen? (Als Henk/HeMan dat ook wil uiteraard)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2004 10:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de website van de Stichting Sociale Huisvesting Utrecht:

Quote

Wat voor netwerk is dit?
Het is een volledig eigen netwerk met gigabit glasvezelverbindingen tussen de complexen IBB, TWC, Warande, Cambridgelaan en Enny Vredelaan.
De technische details: binnen de gebouwen ligt 100 Mbit koperbekabeling (cat 5 E).
In het gehele netwerk wordt gebruik gemaakt van actieve componenten (switches) waardoor er op de kamers een bandbreedte van 100 Mbit voorhanden is.
Het netwerk is via een dubbele gigabit glasvezel gekoppeld aan het Rekencentrum van de UU. Van hieruit gaan studenten (en andere Surfnetgerechtigden) via Surfnet het internet op, niet-studenten gaan via een 2 Mbit-lijn van een commerciėle provider het internet op.


Daar ligt het probleem dus niet.

Ik heb zojuist een menuutje weggehaald welke sportnieuws binnenhaalde, dit scheelt al iets.
Verder schijnt het CMS dat ik gebruik niet 1 van de snelste te zijn. Winst valt er nog wel te halen bij het e-mailtje na het uitvoeren van een zet.

16-09-2004 13:04 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar wordt je upload niet geknepen dan? (doen ze in Delft ook bij de studentencomplexen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2004 13:09 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Niet dat ik weet, ik heb in het verleden met andere sites trouwens ook nergens last van gehad.

De snelheid van de site is trouwens aanzienlijk verbeterd sinds ik zojuist 'caching' heb aangezet. Deze gegevens worden in de database opgeslagen zodat pagina's sneller ingeladen kunnen worden.

Edit: De e-mailvertraging heeft meer te maken met mijn SMTP server dan de code. Lokaal heb ik ook trage e-mail verzendingen sinds een maand. Ik ga het proberen te fixen.

16-09-2004 13:26 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tanx! (het is idd een stuk beter zo) Kan jij trouwens ook partijen aanmaken tussen derden? Met andere woorden kan jij ervoor zorgen dat alle partijen die voor het kampioenschap gespeeld worden 'bestaan'? En de optie van 30 naar 10 dagen terugschroeven? Of anders de mogelijkheid geven om naar 10 dagen de partij op tijd te claimen? (oei, moet er natuurlijk ook weer een optie komen om vakantie op te nemen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2004 13:33 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi dat het te merken is!

30 dagen --> 10 dagen kan geregeld worden.
Tja, niet langer dan 10 dagen vakantie boeken dus.

Nee maar het kan heel simpel gehouden worden, ik heb het volgende voorstel:

- Tijdslimiet blijft gewoon op 30 dagen staan(zo ruim i.v.m. zaken als vakantie).
- Officieuze tijdslimiet is 10 dagen, is er na deze periode nog geen zet gedaan dan kan de tegenstander de winst claimen aan de hand van een screenshot van het menu "huidige beurten" waar een datum staat van de laatste zet in de kolom "laatste zet".
- Bij zaken als vakantie kan je een persoonlijk bericht sturen naar je tegenstander en om uitstel vragen.

Ikzelf heb liever iets als 2 weken, ivm het feit dat ik vanaf maandag 2 maanden op masterclass ga en soms 12 dagen achtereen niet thuis ben. Ik zal wellicht wel kunnen beschikken over internet daar, maar niet te allen tijde.
Edit: Of eh, wellicht om uitstel vragen aan mijn tegenstanders...

16-09-2004 14:00 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de internet chessclub hanteren ze een tempo van 10 zetten in 30 dagen. Missschien is dat iets, tijdcontrole om de zoveel zetten, ipv iedere zet?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

16-09-2004 14:13 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, dat zou ook kunnen inderdaad, wat ook meespeelt is dat je daar ook meer met vreemden te maken, hier kan je elkaar er nog een beetje op aanspreken IRL Grijns

Even wat anders:
E-Mailen verloopt nu gesmeerd!

16-09-2004 14:19 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander zn optie klinkt wel oke!

Het gaat nu inderdaad wel sneller, maar nog steeds zit er een kleine lag, en dat lijkt mij op de site zelf. Maar goed.

Bij mij zijn nu 9 partijen begonnen, en 3 lopende uitdagingen, dus dat schiet op.

16-09-2004 16:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zeg Chiel, we hebben 1 partij teveel Glimlach
Zullen we die beeindigen?Knipoog

16-09-2004 21:25 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het enthoussiasme van Chiel en Martin doet mij glimlachen... Grijns Lach Grijns (oke, net iets meer dan dat)

Tot zover hebben we zeven deelnemers. Zijn jullie allen al je partijen gestart? En hoe is het met Albert, Olivier (Elquepo), en Patrick (Baseman)? Haken jullie af, of kunnen we jullie weldra als tegenstanders begroeten? Of Gert Misschien? Er zijn vast wel een aantal schakers die je in de Grand Canyon willen smijten. Lach 8) Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2004 08:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nja het was meer dat de tweede partij met de verkeerde kleur was, zodat er daarom nu een derde isGlimlach

17-09-2004 09:35 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

alleen met henk moet ik nog beginnen, maar wie is henk ? admin ?

17-09-2004 11:38 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Yep!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2004 11:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik haak gedeeltelijk af cornoel

17-09-2004 12:18 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Huil 2 Huil Huil 2

Gedeeltelijk?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2004 12:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
ik haak gedeeltelijk af cornoel
cornoel ?

17-09-2004 15:16 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, een grapje van Olivier, ik had zijn alias verkeerd getypt... Boos Grijns Boos

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2004 15:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (11): « first ... « previous 3 4 [5] 6 7 next » ... last »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller