Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » DSC Correspondentie-kampioenschap 2005 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (11): « first ... « previous 2 3 [4] 5 6 next » ... last »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tot mijn grote spijt heb ik hier een post moeten verwijderen. Humor in posts is zeer welkom. Een plaagstootje of een prikkelende opmerking is leuk, maar er zijn grenzen. Deze post overschreed die grenzen, en zal door een aantal mensen al kwetsend worden beschouwd.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-09-2004 13:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar dit dictatoriaal gezag zorgt er wel voor dat we nu kunnen beginnen, ipv nog 3 weken door te kwaken over het te gebruiken systeem.

edit: goed, dit was dus vooral een reactie op de reeds verwijderde opmerking hierboven

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

15-09-2004 13:39 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Betekent dat ook dat ik snel moet beslissen of ik mee wil doen of niet? Is er een uiterste inschrijfdatum?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-09-2004 13:43 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Snel beslissen is altijd welkom, maar we hadden bedacht dat 1 oktober de uitsterste inschrijfdatum was...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-09-2004 13:45 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind d esite wel wat sloom HeMan....

Daar moet iets op te bedenken zijn !!Glimlach

15-09-2004 14:46 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klopt, dit is met name het geval na het uitvoeren van een zet. Indien de tegenstander e-mail notificatie aan heeft staan moet er gewacht worden totdat deze mail is verzonden, wat enkele seconden wachttijd kan opleveren. Ik ga nog kijken of daar wat tijd te winnen valt.

15-09-2004 15:49 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Umm... zet die instructie een paar regels lager? Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-09-2004 17:12 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Mark
Maar dit dictatoriaal gezag zorgt er wel voor dat we nu kunnen beginnen, ipv nog 3 weken door te kwaken over het te gebruiken systeem.

edit
goed, dit was dus vooral een reactie op de reeds verwijderde opmerking hierboven
/edit



een simpele poll had ook gekund natuurlijk

15-09-2004 17:32 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Tot mijn grote spijt heb ik hier een post moeten verwijderen. Humor in posts is zeer welkom. Een plaagstootje of een prikkelende opmerking is leuk, maar er zijn grenzen. Deze post overschreed die grenzen, en zal door een aantal mensen al kwetsend worden beschouwd.


we zijn nu wel nieuwsgierig (heb even iets gemist geloof ik)

15-09-2004 17:33 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Klopt, dit is met name het geval na het uitvoeren van een zet. Indien de tegenstander e-mail notificatie aan heeft staan moet er gewacht worden totdat deze mail is verzonden, wat enkele seconden wachttijd kan opleveren. Ik ga nog kijken of daar wat tijd te winnen valt.


Kan toch gewoon die mail verzenden terwijl ik NIET wacht Glimlach
Hoe zit het met de verbinding?Glimlach

15-09-2004 17:48 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zijn we al begonnen, eigenlijk? Speel nu hier al 5 partijen. En bij Ooievaar ook 5, dus dat zijn er al 10 Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-09-2004 17:52 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In het mailen knelt de schoen volgens mij Martin, ik moet er nog naar kijken.

De verbinding mag geen probleem zijn. Snel studentennetwerk Tevreden

15-09-2004 18:52 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speel eveneens 5 partijen momenteel:
wit en zwart tegen Corniel
wit en zwart tegen Chiel
zwart tegen Mark


Weet iemand de status van het toernooi? Officieus begonnen? Haken de vorige geïnteresseerden af indien er op Schaakwereld.nl gespeeld wordt?

15-09-2004 18:57 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu ja wat is officieel. We zijn begonnen, en vele geïnteresseerden zijn al begonnen. Ik heb reeds aangegeven dat de inschrijving wat mij betreft 1 oktober sluit. Het zou alleen wel handig zijn als er een goed overzicht kwam (dus duidelijker dan nu aan het begin van de draad) waardoor iedereen die meedoet ook daadwerkelijk iedereen uitnodigd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-09-2004 19:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inmiddels ben ik ook begonnen op schakerswereld.nl:
wit en zwart Corniel
wit en zwart Mark
wit en zwart René Torenstra
wit en zwart HeMan
wit Richard
zwart Martin
Dit doe ik op schaakwereld.nl. Er is niet echt een bedenktijd ofzo, maar tot nu toe schiet het in de meeste partijen wel op.

15-09-2004 19:05 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er staat 30 dagen voor een partij zonder zet, onderaan de hoofdpagina van webschaak staat het:

WAARSCHUWING!
Partijen verlopen ZONDER WAARSCHUWING als er geen zet is geweest in 30 dagen!

Dit kan natuurlijk naar beneden geschroefd worden, maar ik neem aan dat iedereen wel een beetje vaart in zijn partij(en) zal houden.

15-09-2004 19:08 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Om verwarring te voorkomen (dat niet iedereen iedereen uitdaagd) heb ik gepoogd het een en ander overzichtiger te maken door een tabelletje van uit excel te exporteren. Deze is te vinden via www.delftseschaaksite.nl/corrchess.

Hopenlijk melden nog meer mensen zich aan zodat deze nog iets groter wordt. Voor diegene die zich nog willen aanmelden (Nog 14 dagen!) surf even naar het begin van deze draad. Daar staat uitgelegd hoe dat moet.

voor de luie mensen: meld je aan via www.schaakwereld.nl en daag alle spelers uit die op het lijstje aan het begin van deze draad staan. Knipoog Grijns Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2004 08:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

404 not found

16-09-2004 08:59 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry, de punt stond nog in de url...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-09-2004 09:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Er staat 30 dagen voor een partij zonder zet, onderaan de hoofdpagina van webschaak staat het:

WAARSCHUWING!
Partijen verlopen ZONDER WAARSCHUWING als er geen zet is geweest in 30 dagen!

Dit kan natuurlijk naar beneden geschroefd worden, maar ik neem aan dat iedereen wel een beetje vaart in zijn partij(en) zal houden.


30 dagen ?! dan zijn we in 2009 wel klaar

16-09-2004 09:35 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Pages (11): « first ... « previous 2 3 [4] 5 6 next » ... last »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller