Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2001-2002 » DSC 5 wint met moeite van Vogelwijk 3
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC 5 wint met moeite van Vogelwijk 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dinsdag 19 februari speelde DSC5 uit tegen Vogelwijk. De start was goed. Maar tegen het - zeker op papier - veel zwakkere Vogelwijk werden maarliefst 4 remises afgestaan.

Uitslagen:
Arno Wiersma: 1
Jan den Brok: 1
Leonie Beck: 0
René Gelpke: 1/2
Luc Verhees: 1/2
Marco Anink: 1
Corniel Nobel: 1/2
Arnoud Bakker: 1/2

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-02-2002 09:42 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toch gefeliciteerd! Matchpunten zijn matchpunten. Knipoog

Het lijkt er alleen wel op dat geen van de 2e klasse teams gaat promoveren. Dat is wel erg jammer, want dan hebben we volgend jaar weer geen 1e klasse team (even aangenomen dat DSC3 niet degradeert, natuurlijk).

Frons

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

28-02-2002 17:07 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe groot si die kans eigenlijk? Dat DSC3 degradeerd...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-03-2002 01:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met de huidige stand staan we zesde met twee matchpunten voor op de nummer 7. Aangezien er twee teams in deze poule gaan degraderen staan we momenteel netaan veilig.

Van de bordpunten moeten we het zeker niet hebben, dus we moeten nog wel even presteren in de resterende twee matches.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

01-03-2002 11:01 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

stand DSC3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Helaas moet ik mededelen dat de nummer 7 (RSC-Belgisch Park de zesde partij heeft gewonnen. Ze staan nu boven DSC3. Maar aangezien het derde natuurlijk de laatste twee ronden gaat winnen is dat geen probleem!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

07-03-2002 19:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uiteraard gaan we de laatste twee wedstrijden winnen. Grijns

Ik zie ook dat de degradatie van Tijdnood al officieel is. Ik hoop niet dat ze er in de laatste twee ronden met de pet naar gaan gooien, want ze moeten nog tegen een andere degradatie-kandidaat: RSC.

Verder valt me op dat er een partij is uitgesteld wegens een sterfgeval. Het is te hopen dat dat niet Vincent Oudewaal is die tot zover aan het 8e bord van de Haagse Toren 1 plaatsnam. Dat is een vrij jonge knul. Maar goed, het is natuurlijk altijd vervelend, ongeacht wie het is.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

14-03-2002 16:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller