Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2004-2005 » Trainingen bij DSC
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Trainingen bij DSC Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC organiseert al jaren trainingen. Uiteraard voor alle jeugdschakers, dat doen alle zichzelf respecterende clubs in Nederland! Maar bij DSC wordt ook al jaren ook voor de senioren training verzorgd, en dat gaat ook dit seizoen weer gebeuren.

Bij de jeugd staan acht (8!) trainers klaar om de kinderen op zes (6!) verschillende niveau's het nodige te leren over schaken.

Bij de senioren wordt ook nu weer op vijf avonden door het seizoen heen training gegeven, op drie verschillende niveau’s, en door drie verschillende trainers.

Trainers

  • net als afgelopen twee jaar is DSC erin geslaagd een absolute toptrainer vast te leggen voor het trainen van de hoogste groep. Herman Grooten komt dit seizoen uit Eindhoven voor het trainen van schakers van KNSB-niveau. Voor deze groep geldt een ratingondergrens van 1900.
  • oud-DSC-er Lucien van Beek is bereid gevonden om groep 2 te trainen, voor spelers van de hoogste klassen van de HSB. Hij heeft afgelopen jaren veel ervaring als trainer opgedaan, en van hem is ook door zijn speelervaring en KNSB-rating van boven de 2300 veel te leren;
  • voor de spelers van de lagere HSB-klassen geeft de niet minder ervaren Gerard Bilars training op het niveau van stap 3/4. Gerard kent de methode van binnen en van buiten, en heeft als didacticus geen jaren, maar al decennia ervaring.


Agenda

De trainingen worden georganiseerd op de volgende clubavonden:
- maandag 18 oktober,
- maandag 15 november,
- maandag 17 januari,
- maandag 7 maart en
- maandag 18 april


De trainingen zijn uiteraard gratis te volgen voor alle leden van de Delftsche Schaakclub.

Maar ook niet-leden zijn welkom, tegen een bepaalde vergoeding.
Voor informatie hierover kunt u terecht bij Ted Barendse, 015-2141753, 06-42140566 of barendse@dto.tudelft.nl

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

26-08-2004 10:50 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Grooten Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het doet me genoegen dat Grooten weer komt.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

27-08-2004 11:29 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

zekers, maar ook karel was erg vermakelijk

27-08-2004 12:53 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beiden zijn in mijn ogen uitstekende trainers. Karel heeft overigens al aangegeven als vaste reserve te willen fungeren als Herman een keer verhinderd is.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

27-08-2004 14:26 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor diegene die minder ingewijdt zijn in de schaak- dan wel schaaktrainerwereld: IM Karel van der Weide... (uiteraard, wie anders?)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-08-2004 14:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jullie hoogvliegers mogen blij zijn dat Herman Grooten weer komt, ik laagvlieger kijk uit naar trainingen van Lucien van Beek. Ik heb hem al eens bij jeugd les zien geven en dat deed hij uitstekend!

En tevens kan Ted (die het afgelopen seizoen overigens leuke trainingen gaf) lekker zelf weer trainingen gaan volgen in de hoogste groep.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

27-08-2004 15:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Jullie hoogvliegers mogen blij zijn dat Herman Grooten weer komt, ik laagvlieger kijk uit naar trainingen van Lucien van Beek. Ik heb hem al eens bij jeugd les zien geven en dat deed hij uitstekend!

En tevens kan Ted (die het afgelopen seizoen overigens leuke trainingen gaf) lekker zelf weer trainingen gaan volgen in de hoogste groep.
no een paar ratingpuntjes erbij arno, dan mag je aanschuiven bij de hoogvliegers""

05-09-2004 11:38 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller