Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Ratinglijst augustus 2004 verschenen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by baseman

Quote

+11 ratingpunten en nu bij de top 10 van de club


Geniet er maar van zolang het kan. Met de nieuwe toestroom denk ik dat de norm voor de top-10 van de club een paar punten omhoog gaat.
tot november zit ik goed, want dan komt de volgende lijst uit en degen die nog geen lid zijn tellen nu niet mee Glimlach daarentegen zit je volgens mijn berekening nu op bord 1 van het 3e

05-08-2004 09:27 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren, Arno was het weekend even thuis, vandaar, verder zit ik nu in Italie, dus een beetje geduld aub... Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-08-2004 13:47 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

daarentegen zit je volgens mijn berekening nu op bord 1 van het 3e


Huil 2

Ik stel voor de indeling op basis van TPR van de KNSB-competitie 2003-2004 te maken. Misschien zit ik dan nog steeds op het 1e bord van het 3e (onwaarschijnlijk), maar dan heb ik ten minste het genoegen om Richard op bord 2 of 3 te zien zitten! Grijns

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

05-08-2004 15:19 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met de indeling op basis van TPR van de KNSB-competitie 2003-2004 ben ik het helemaal eens!
Nog beter: de indeling op basis van de FIDE-ELO TPR van de KNSB-competitie 2003-2004.... Grijns

05-08-2004 17:11 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Net thuis, dus even reageren dan maar. De Delftse SchaakDagen zitten als het goed is in de volgende ratinglijst. De sluitingsdatum voor deze lijst was 15 juni, dus enkele dagen na afloop van de Delftse SchaakDagen.
Inlevertermijn ratingtoernooien op de KNSB-site

Wat betreft de interne ratings, daar ga ik de komende tijd mee bezig. Eerst even bijkomen van Dieren.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-08-2004 19:21 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Nog beter: de indeling op basis van de FIDE-ELO TPR van de KNSB-competitie 2003-2004....


In dat geval hebben we ongeveer 13 man die we kunnen indelen. De rest heeft geen FIDE-ELO tpr. Oftewel DSC1 met 3 reserves. Volgens mij niet helemaal de bedoeling van het bestuur. Tong

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

05-08-2004 19:40 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onze wedstrijdleider gaf in zijn snelle reactie (dank!) aan:

Quote

Net thuis, dus even reageren dan maar. De Delftse SchaakDagen zitten als het goed is in de volgende ratinglijst. De sluitingsdatum voor deze lijst was 15 juni, dus enkele dagen na afloop van de Delftse SchaakDagen.



1½ maand om de resultaten te verwerken! Ik dacht dat het met de computer ging?? Glimlach

In ieder geval duidelijk zo. Nog even geduld Kwaad dus om het verloren gegane terrein Kwaad terug te halen. Draaiend hoofd Rolt met ogen Grijns

05-08-2004 19:57 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

In dat geval hebben we ongeveer 13 man die we kunnen indelen. De rest heeft geen FIDE-ELO tpr. Oftewel DSC1 met 3 reserves. Volgens mij niet helemaal de bedoeling van het bestuur.
\

Maakt wel direct een eind aan welke discussie dan ook over wie in welk team...... Glimlach

06-08-2004 09:15 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Meer boven baas... Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En kijk eens aan, ik zit weer boven de 2100. Tevreden !
Voor de Baas kan ik het volgende mikpunt zijn.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

16-08-2004 16:05 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller