Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [23]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [23] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel van Wissen heeft de koppositie overgenomen van Ted Barendse. Michiel maakte een einde aan een lange ongeslagen reeks van Arend van Dop. Ted kwam niet in actie in de interne, en zag Michiel hem dus op de ranglijst passeren.

Henrik Tamerus handhaafde zich in de top door (wederom) remise te spelen. Ditmaal bleef hij tegen Kees van der Meer overeind. Ook Matthijs Ransijn deed goede zaken; hij versloeg Pieter Buzing. Heel knap was de overwinning van Rick Plomp op Olivier Marincic.

Voor alle uitslagen en de tussenstand kunt u kijken op de pagina van de interne, of u kunt ze bekijken via de onderstaande links:
De uitslagen van ronde 23.
De tussenstand na ronde 23.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-05-2004 17:29 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het lijkt herhaling van zetten:
wat heeft iedereen gedaan gisteren? Was het spannend?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-05-2004 08:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik heb remise gespeeld tegen Kees van der Meer, hij stond de hele partij iets beter denk ik, maar dacht dat het eindspel (2 torens+goed paard vs 2 toren+slechte loper en allebei 7 pionnen oid) niet te winnen was, en hij bood dus remise aan wat ik graag aan nam. Feit blijft dat het eindspel beter voor hem was dan voor mij, en als er iemand had kunnen winnen dat hij het was, al was dat winnen ook weer niet echt eenvoudig.

Naja ik heb mijn positie in ieder geval dus weer een beetje geconsolideerd.

18-05-2004 09:43 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Relativeren Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In mijn partij tegen Olivier M. kwam een stelling voor waarin Olivier dacht een stuk te winnen wat echter stuk verlies werd. Natuurlijk waren hier een aantal factoren debet aan:
druk weekend,weinig slaap,niet helemaal opti???
Blijft over een scherpere tegenstander. Maar toch het was een leuke dame indisch of iets wat er op lijkt partij met voor mij een zware vis aan de haak(om in Walter zijn terminilogie verder te gaan). Daarnaast miste ik wel een persoon...toch wel gezichtsbepalend voor de club!!

18-05-2004 20:03 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hm ik dacht dat diederik gewonnen had van simon?

18-05-2004 22:24 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Daarnaast miste ik wel een persoon. Toch wel gezichtsbepalend voor de club!

Oh, en wie dan?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-05-2004 06:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb inderdaad onze voorzitter niet gezien....

19-05-2004 12:11 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En ik begreep dat Teun Timmerman, teamleider van het derde en bestuurslid er ook niet was...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-05-2004 12:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde een wat een ongebruikelijke opening tegen Arend (die ik hier weer niet kan laten zien, want de vijand kijkt zogenaamd mee...) en verkreeg al snel tijdsvoordeel. Nadat Arend een tijdlang het bevrijdende c4 achterwege liet, greep ik met een tijdelijk pionoffer het initiatief. Daarna was het, mede door Arends tijdnood, niet moeilijk meer.

19-05-2004 14:10 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

gezichtsbepalend Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gezichtsbepalend is hij of zij die door uitstraling of gedrag de gemiddelde doorsnee mens te boven gaat en door de ander ook zodanig wordt opgemerkt. Denk je dat je aan een van deze voorwaarden op jou van toepassing is .....???? Probleem hierbij is natuurlijk wel zijn je sensoren zodanig afgestemd dat je dit bij de ander kan waarnemen. ..dus Corniel hoe ervaar je jij dit??

19-05-2004 14:13 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno, Diederik won van Simon Dirkse.

Kan je dat even wijzigen in de uitslagen?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

22-05-2004 09:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Gezichtsbepalend is hij (..)

Dus Corniel hoe ervaar je jij dit?

ik vind mezelf erg druk... Rockend Ja! Rockend

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-05-2004 12:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

gezichtsbepalend Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel,
Voor mij ben je gezichtsbepalend.

22-05-2004 12:38 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller