Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [20]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [20] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Koploper ted Barendse leed een nederlaag tegen Kees van der Meer. Achtervolger Michiel van Wissem kwam niet in actie.

Alle uitslagen en de stand zijn te vinden via de onderstaande links:
De uitslagen van de interne competitie;
De tussenstand van de interne competitie na ronde 20.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-04-2004 17:19 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik stel voor: Kees in Oranje!
Ik zal het helemaal mis hebben, maar een vlotte blik op zijn partij tegen Ted zag er in mijn ogen uit als een 3-1 achterstand in de tweede verlenging. Toch was dit gewoon een overwinning voor Kees.
Nu zag ik nog net dat Marco een dame weggaf in mijn eigen partij, dus ik had een golden goal, maar erg abrupt is zoiets wel. Daar valt dus verder niets over te zeggen.
Kees echter sprak op de persconferentie bezweet en voldaan:

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

20-04-2004 11:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted offerde toch wat curieus een stuk, en de aanval sloeg niet door...was dat niet het gehele verhaal daar ?!
En ja, die dame...ach...dat gebeurt eens in de zoveel tijd.
Dan ben ik blij dat het 'maar' in een intern potje gebeurt. Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

20-04-2004 13:02 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Tartakower Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

'Schaken is de strijd tussen een mens en zijn fouten'.
Hij is van Tartakower en ik citeerde hem twee jaar geleden, toen ik bij wel 6 zetten na het uitvoeren van mijn zet (natuurlijk!) twijfelde of ik niet toch een betere had.
Die partij heb ik inderdaad verloren, ja.
Dit keer was Ted ongelukkig, dat gebeurt wel eens.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

20-04-2004 13:52 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar wat is er nu precies gebeurt? Ben ik een avondje niet aanwezig, kan ik natuurlijk weer niet lezen wat de uitslagen zijn... Frons Boos Frons

En daar istie dan...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-04-2004 17:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

weer een mens! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn tegenstander Hein R. maakte een kleine strategische vergissing in de keuze lang of kort rocheren. Dat kwam hem duur te staan, koning op de tocht,een dame die binnen viel en twee vrijpionnen in opmars. Dat was duidelijk te veel van het goede. Aan het begin van de partij verhaalde hij de 8-0 nederlaag in de externe, hij zei, wat ik nooit doe en toen dus wel een vreselijke stomme zet......helaas,het virus zat er nog, besloot hij onze partij daarmee. En toch waren we het met elkaar eens..het was een leuke spannende partij..kijk waar gaat het om..echt wel om het winnen!

20-04-2004 21:10 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

gezichtsbepalend Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Maar wat is er nu precies gebeurt? Ben ik een avondje niet aanwezig, kan ik natuurlijk weer niet lezen wat de uitslagen zijn... Frons Boos Frons

En daar istie dan...


Corniel,
Geloof me echt,het was een bijzondere avond,je verwacht iets en het komt niet,..en toch meen ik je te hebben gezien??

20-04-2004 21:14 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller