Lars Visser 
DSC bestuur

aantal berichten: 202
 |
|
Interne Competitie N1: We zijn weer begonnen |
 |
Corniel:Het was even passen en meten, en het improvisingsvermogen van onze onvolprezen wedstrijdleider werd op de proef gesteld, maar rond acht uur zat iedereen weer achter het bord voor hun eerste partij van de interne competitie van de najaarscompetitie. Voorwaar een hele prestatie.
Er werd hier en daar gemopperd over het instellen van de klok (en het vergeten in te drukken), er waren weer wat sssst-en hier en daar, er werd geblunderd, geswindeld, en de bar was druk bezet. Kortom, alles was weer, zoals vorig seizoen. Lekker vertrouwd.
Lars
Wat een drukte afgelopen maandag! Met een hoop mutaties van beschikbaarheid op het laatste moment en een flink aantal mensen waarvan ik niet zeker wist of ze ook dit jaar weer een vast abonnement op de interne wilden of niet, had ik al verwacht dat er een flinke herindeling nodig zou zijn. Ik kreeg gelijk en rond een uur of acht stond ik met 18 schakers in de bar die nog een partij zochten. Nu wil het lot dat 18 een even getal is en even later zaten dan ook zij achter het bord om het nieuwe seizoen af te trappen.
Het mooie aan het Keizersysteem is dat er direct in de eerste ronde gespeeld wordt door spelers dicht bij elkaar op de ranglijst. Iedereen moest dan ook gelijk aan de bak om een goede uitgangspositie veilig te stellen. Hoewel de uitslagen wel met mij mee naar huis gekomen zijn, vrees ik dat mijn tas mijn huiswerk heeft opgegeten. Ik heb dan ook nog niet alle uitslagen. Ik heb een goed aantal van jullie al benaderd om de uitslag te verifiëren, voor de rest zal ik dat in de loop van vrijdag/zaterdag doen.
A-groep
| Wit | - | Zwart | Uitslag |
---|
1 | Gert Legemaat | - | Erik Both | 1-0 | 2 | Ted Barendse (J) | - | Wim Kortis | ½-½ | 3 | Richard Oranje | - | Timo Bottema | 0-1 | 4 | Lucien van de Lisdonk | - | Bob Voogt | 0-1 | 5 | Jorick Laan | - | Henk van den Bos (J) | 0-1 | 6 | Julian Oskam | - | Henk van den Belt | ½-½ | 7 | Kasper Uithof | - | David Boersma | 1-0 | 8 | Michael Stoops | - | Shiraz Alhasan (J) | 1-0 | 9 | Mats Borgen | - | Luka Wink | 0-1 | 10 | Petra Randic | - | Victor van der Kloet (J) | 1-0 | 11 | Rob Smits (J) | - | Theo Rekveldt | 0-1 |
B-groep
---|
1 | Tom Broekhuizen | - | Corniel Nobel | 0-1 | 2 | Ed Eveleens | - | Cock Hazeu | 0-1 | 3 | Tom Stoek | - | Tom van der Zanden | 0-1 | 4 | Edgar Huisman | - | Albert Kemeling | 1-0 | 5 | Bauke Schenkelaars | - | Willem de Koster | ½-½ | 6 | Jan van den Bolt | - | Martin Verolme | 0-1 | 7 | Konstantin Sidorov | - | René Poots | 0-1 | 8 | René Weerts | - | Thomas Evers | 1-0 | 9 | Ferdinand Schreuder | - | Arzhang Davazdahemami | ..... | 10 | Mark Bas de Leur (J) | - | Wytze Roël | 0-1 | 11 | Jan van de Donk | - | Simon Broos | ½-½ | 12 | Jan Neutel | - | Gerard Bilars | 0-1 |
C-groep
---|
1 | Simon Dirkse | - | Wim Meijer | 1-0 | 2 | Ernst Hanewald | - | Bert van der Willik | 0-1 | 3 | Hugo van der Laan | - | Eric Wagter | ½-½ | 4 | João Martinho | - | Valdimar Miguel | 1-0 | 5 | Henry Popiolek | - | Frank de Zwart | 0-1 | 6 | Leon | - | David Spitsbaard | 0-1 | 7 | Anton Presura | - | Ruud Fontijn | 0-1 |
This post has been edited 10 time(s), it was last edited by Lars Visser on 25-09-2023 at 16:06.
|
|
12-09-2023 12:50 |
|
Rene Poots 
DSC bestuur

aantal berichten: 198
 |
|
|
14-09-2023 10:26 |
|