Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC-H2 is kampioen 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 2 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Wink DSC-H2 is kampioen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC-H2 heeft met een 6-2 overwinning op DD 3 een ronde voor tijd het kampioenschap van de 1e klasse A binnengehaald. Voor stand zie https://hsb.netstand.nl/divisions/view/15 .

Het kampioensteam DSC2
Het kampioensteam DSC2


Van links naar rechts (met vermelding persoonlijke eindscore): Gert-Jan Baas (0,5/1), Jasper Hupkes (3,5/6), teamleider Wybe Evenhuis (4,5/6), Martin Glimmerveen (3,5/4), Lars Visser (4/5), Jorick Laan (2,5/6), Jouke van Gosliga (3,5/5), Brent van Dusseldorp (4/5) en Willem-Jan van den Broek (3/4). Petra Randic (3/4)en Toine Prangers (1/2) waren verhinderd.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Upperdog on 10-03-2023 at 08:38.

09-03-2023 23:20 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd kampioenen!

10-03-2023 13:14 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als voorproefje op het teamverslag, vast een verslag van mijn partij. Ik nam plaats aan bord 4 achter de zwarte stukken. Tegenover mij zat Andrey Birg een jonge, Engelssprekende, speler die net zijn eerste rating had gekregen, 2048. Net als bij mij gebeurd was toen ik mijn eerste rating kreeg, was Andrey zijn rating wellicht wat aan de hoge kant maar hij was zeker een tegenstander van formaat. Het werd het Schots Gambiet, iets dat ik online al vaak op het bord heb gehad en waar ik redelijk in thuis ben met zwart. Wit kende het minder goed en durfde de kritieke variant niet aan. Tot overmaat van ramp besloot Andrey ook nog dames te ruilen, waarna de extra pion die ik aan de opening had overgehouden mij langzaam, maar zeker, verzekerde van de overwinning.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lars Visser on 10-03-2023 at 18:00.

10-03-2023 13:33 Lars Visser is online Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte proficiat allen!

10-03-2023 16:16 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller