Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne Competitie N12: De haven in zicht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

Interne Competitie N12: De haven in zicht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met nog 3 ronden te gaan in de najaarscompetitie kristalliseert de top van de groepen steeds beter uit. Er werden op maandagavond voor het eerst in tijden geen externe wedstrijden gespeeld, toch waren er 52 schakers op de club om hun eer en plek op de najaarsranglijst te verdedigen. (later meer)

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse (J)-Erik Both1-0
2Gert Legemaat-Jorick Laan1-0
3Henk van den Bos (J)-Pieter Buzing0-1
4Bob Voogt-Richard Oranje0-1
5Henk van den Belt-Alexander Bruschke1-0
6Rob Smits (J)-Jouke van Gosliga0-1
7Petra Randic-Kees van der Meer0-1R
8Kasper Uithof-David Boersma1-0


B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ed Eveleens-Shiraz Alhasan (J)0-1
2Mees van den Berg-Michael Stoops1-0
3Simon Broos-Ahmad Diab Diaz1-0
4Christophe Rebreyend-Tom van der Zanden1-0
5Sumit Ganguly-Edgar Huisman1-0
6Corniel Nobel-Shandijean Shindi0-1
7Victor van der Kloet (J)-Bauke Schenkelaars1-0
8André van der Weijde-Jan van den Bolt0-1
9Willem de Koster-Jan van de Donk˝-˝
10Wytze Roël-Mark Bas de Leur (J)1-0
11Varun Kancharla-Tom Stoek0-1
12René Weerts-Hugo van der Laan0-1
13René Poots-Ferdinand Schreuder0-1


C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Bert van der Willik-Bernard Bot0-1
2Frank de Zwart-Ernst Hanewald0-1
3Simon Dirkse-Arzhang Davazdahemami0-1
4Maneesh Avadhani-Dennis Bemelmans0-1
5Jan Torenstra-Wim Meijer0-1



Voor de stand van de interne competitie zie: tussenstand

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lars Visser on 17-01-2023 at 09:36.

17-01-2023 09:34 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

0-1r Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een beetje afgunstig was ik op mijn beide buurlieden, die lekker een partij schaak speelden. Ik hoop, dat mijn tegenstander die avond niet iets is overkomen, op weg met de fiets; het regende en het was erg donker. Ik mag er niet aan denken.

Tom Broekhuizen meldde mij dat het eindspel van vorige week, met een kwal meer, straal gewonnen was, volgens de computer. Dat heb ik gemist. Een gelukje daarbij: ik was op tijd thuis.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 17-01-2023 at 15:34.

17-01-2023 15:34 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren werd ik er na wat geklooi in de opening van mijn zijde genadeloos hard afgeschopt door Shandijean Shindi. U bent allen gewaarschuwd: deze schaker gaat nog vele overwinningen boeken op onze club.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-01-2023 21:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller