Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » DSC4 wint van Haeghe Ooievaar 3
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

DSC4 wint van Haeghe Ooievaar 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de vijfde ronde van de HSB competitie boekte het vierde een regelmatige 6-2 overwinning op Haeghe- Ooievaar 3. Hierdoor staat het vierde met 5 MP uit 5 wedstrijden in de middenmoot, en zijn de degradatie zorgen voorbij.

13-02-2004 08:50 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heel netjes! Nu staan jullie keurig met 5 uit 5 in de middenmoot. En aangezien Collectief 2 met 7˝-˝ van HSV heeft verloren [volgens de HSV-site] kan het inderdaad alleen theoretisch nog mis gaan.

Even uit nieuwsgierigheid: Heeft Theo zijn 100% score behouden?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-02-2004 08:56 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Yep!

Sander van Gennip, Theo Rekveldt, Cees Huijgen, Jan Neutel en Simon Broos behaalden het volle pond, Kees Korving en ondergetekende scoorde een halfje en Albert Kemeling moest helaas de eer aan zijn tegenstander laten.

René.

__________________
I play against pieces

13-02-2004 11:00 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

gefeliciteerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goede teamgeest doet wonderen!

13-02-2004 12:25 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En een paar foto's:


 

 



 

 

 

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-02-2004 12:34 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De foto links onder laat duidelijk zien waarom ik verloor.
(Er volgt Dxf7)

13-02-2004 14:07 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En de foto linksboven laat duidelijk zien dat er bij aanvang van de partij iets goed mis was met mijn klok. Lach

Ik vraag me nog steeds af of het voorstel van mijn tegenstander om de klok dan maar aan de andere kant te zetten serieus bedoeld was. Hij vertrok er in elk geval geen spier bij.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-02-2004 14:27 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ook bij jullie in de pool is Haeghe Ooievaar nou niet bepaald de sterkste tegenstander Gemeen

13-02-2004 14:52 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Haeghe Ooievaar is minder sterk dan dat ze waren. Daardoor spelen een aantal teams te 'hoog'. Dat is voor hen ook niet leuk. Zo kan ik mij een uitspraak van onze tegenstanders (Haeghe Ooievaar dus) herinneren: "Alls we geweten hadden dat jullie zo sterk waren, waren we niet gekomen (..)". Dat trekt wel weer recht met een aantal degradaties.

Ik heb overigens uit betrouwbare bron vernomen dat het momenteel (op de externe na dus) prima gaat met Heaghe Ooievaar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-02-2004 21:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller