Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Zomerkampioenen 2019-2020: Bent (A) en Vincent (B)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Zomerkampioenen 2019-2020: Bent (A) en Vincent (B) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bent heeft de zomercompetitie ongeslagen afgesloten na een remise tegen Simon Dirkse. Dat hij kampioen zou worden van groep A stond vorige week al vast, maar nu kunnen we hem officieel feliciteren, dus bij dezen: proficiat, Bent!

Ed en Edgar delen de tweede plek. Ed won knap van Sander, terwijl Edgar remiseerde tegen Jan van de Donk.

In de B-groep werd het kampioenschap beslist in een rechtstreeks duel tussen Vincent en Bart. Na een grote fout in de opening moest Vincent alles op alles zetten om de opening te overleven. Wonderbaarlijk genoeg lukte dit, maar vervolgens zette hij op zet 16 pardoes zijn paard voor het oprapen. Bart zag het niet en counterde met een blunder van zijn kant, waarna de winst en het kampioenschap in de B-groep binnen was voor Vincent. Bekijk het spektakelstuk hier: https://lichess.org/9XdHMnSD.

Naar het schijnt besloot Vincent in de euforie meteen lid te worden van DSC. Proficiat en welkom op de club, Vincent!

Shyam wordt overtuigend tweede door Herman te verslaan en Eric vervolledigt het podium na een overwinning op Louis.


Uitslagen ronde 6

Groep A

Bent Schleipfenbauer - Simon Dirkse ˝ - ˝

Jan van de Donk - Edgar Huisman ˝ - ˝

Sander van Gennip - Ed Eveleens 0 - 1

Simon Broos - René Poots 1 - 0


Groep B

Bart van Cleef - Vincent Goverse 0 - 1

Shyam Balasubramanian - Herman Zonderland 1 - 0

Jan Torenstra - Bert van der Willik 1 - 0

Eric Wagter - Louis Trautwein 1 - 0

Adri Albregtse - Paul van Riet 0 - 1

Sarthak Singare - Joop van Ham 0 - 1 R.

Eric Wagter - Sarthak Singare 1 - 0 R. (inhaalpartij Eric en Sarthak)


Eindstanden na ronde 6

Groep A


 


Groep B


 

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 10 time(s), it was last edited by Tjerk on 10-09-2020 at 11:32.

28-08-2020 19:31 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Simon Broos Simon Broos is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 47

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zou het waarderen als er ook nog een Lichess najaar toernooi komt. Omdat ik vanwege mijn leeftijd tot de risicogroep behoor, kom ik voorlopig niet naar de club. Ik hoop pas met de voorjaarscompetitie weer mee te kunnen doen. Ik heb het digitaal schaken tegen clubgenoten zeer gewaardeerd (dank aan de organisatoren) en zou schaken tegen onbekenden een teruggang vinden. heb ik medestanders?

02-09-2020 20:03 Simon Broos is offline Send an Email to Simon Broos Search for Posts by Simon Broos Add Simon Broos to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik verlies helaas van Ed.

https://lichess.org/LsUmPwTDM7b4

Ik kwam veel beter uit de opening, maar liet het op het cruciale moment liggen.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

02-09-2020 20:31 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Simon Broos

heb ik medestanders?


Jazeker, ik! Glimlach

Ook ik zal voorlopig niet deelnemen aan OTB competities om de risico's te beperken. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de mensen om mij heen.

Maar ik blijf net als jij graag schaken tegen clubgenoten op Lichess!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Sander on 02-09-2020 at 20:33.

02-09-2020 20:33 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben medestander. Graag een najaarscompetitie via Lichess.

__________________
www.zonderland.nl Prodent

03-09-2020 22:36 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie openingspost voor verslag en eindstand na ronde 6.

__________________
Erro ergo sum.

10-09-2020 11:34 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller