Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Sander zet zegereeks voort, Herman en Simon in achtervolging 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Sander zet zegereeks voort, Herman en Simon in achtervolging Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander van Gennip wint opnieuw. Dit keer moest Paul van Riet al vroeg capituleren. Herman Zonderland springt terug naar boven door een overwinning op Hans Hendriks. In het wiel van Herman zit Simon Broos, die zijn tweede overwinning uit evenzoveel wedstrijden mocht bijschrijven.


UITSLAGEN RONDE 3

Paul van Riet - Sander van Gennip 0 - 1  

Bart van Cleef - Lito van Reede 0 - 1 

Herman Zonderland - Hans Hendriks 1 - 0 

Bert van der Willik - Dolf Mulder ˝ - ˝ 

Simon Broos - Jan Torenstra 1 - 0 

Ed Eveleens - Paul van der Meer 1 - 0 

Tjerk Albregtse - Shyam Balasubramanian 1 - 0 

Joop van Ham - René Poots 0 - 1   


TUSSENSTAND NA RONDE 3


 

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 10 time(s), it was last edited by Tjerk on 29-05-2020 at 08:13.

24-05-2020 15:15 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ronde 3 Klassieke competitie

Paul van Riet - Sander van Gennip -  

Bart van Cleef - Lito van Reede -  

Herman Zonderland - Hans Hendriks -  

Bert van der Willik - Dolf Mulder -  

Simon Broos - Jan Torenstra -  

Ed Eveleens - Paul van der Meer -  

Tjerk Albregtse - Shyam Balasubramanian -  

Joop van Ham - René Poots -    




Aanmeldingen ronde 3
Paul van Riet ( gijs12 )
Sander van Gennip ( Molurus )
Bart van Cleef ( Bartjedelft )
Lito van Reede ( livrede1 )
Herman Zonderland ( hzfd )
Hans Hendriks ( hansh249 )
Bert van der Willik ( pinkelman )
Dolf Mulder ( Dolfius )
Simon Broos ( kania789 )
Jan Torenstra ( Jan_Torenstra )
Ed Eveleens ( EdEveleens )
Paul van der Meer ( Paulski25 )
Tjerk Albregtse ( Cherkov9 )
Shyam Balasubramanian ( thelittlekoning )
Joop van Ham ( JoopvanHam )
René Poots ( Delft1955 )

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Tjerk on 25-05-2020 at 21:09.

25-05-2020 18:28 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Uitslag Paul van Riet - Sander van Gennip: 0-1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat was een snelle. Paul speelde de veel te gevaarlijke zet 14.b4?!

De partij: https://lichess.org/cEDXSdEr

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-05-2020 19:29 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik win vanavond van Hans Hendriks, ik ben er blij mee. De voorafgaande twee partijen op de club moest in ik hem mijn meerdere bekennen.
https://lichess.org/l3VgD6KIbOyR

__________________
www.zonderland.nl Prodent

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Zonderland on 27-05-2020 at 21:22.

27-05-2020 21:21 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb zelf meegedaan en voor het eerst een klassieke partij gespeeld online. Ik moet zeggen dat het me beter beviel dan ik had gedacht, zelfs goed! Wel was ik meer afgeleid en heb ik bijvoorbeeld weinig naar de stelling gekeken terwijl ik niet zelf aan de beurt was. Desondanks vond ik het leuk en merkte ik dat ik regelmatig een flink aantal minuten de tijd nam om de stelling echt goed te analyseren.

Ik had veel twijfels tijdens de partij, maar achteraf blijkt dat ik eigenlijk verbazend sterk gespeeld heb, al zeg ik het zelf: https://lichess.org/fdgUAyiGV7lP

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Tjerk on 29-05-2020 at 16:05.

29-05-2020 16:03 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Tjerk

Wel was ik meer afgeleid en heb ik bijvoorbeeld weinig naar de stelling gekeken terwijl ik niet zelf aan de beurt was.


Ik moet zeggen dat ik bij partijen op een echt bord ook vaak even afstand neem van het bord wanneer mijn tegenstander aan zet is, en min of meer met opzet probeer mijn hoofd leeg te maken voor het moment dat ik weer aan de beurt ben. Misschien wel meer bij OTB partijen dan online.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

29-05-2020 16:09 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller