Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne competitie (V2): Gert Legemaat slaat aanval af
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V2): Gert Legemaat slaat aanval af Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep stond de topper tussen Gert Legemaat en Ted Barendse op het programma. De partij eindigde in remise, waarmee Gert zijn koppositie behoudt. Richard Oranje versloeg Bob Voogt, en nadert Bob nu op de ranglijst.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Gert Legemaat½-½
2Bob Voogt-Richard Oranje0-1
3Simon Broos-Kees van der Meer½-½
4Henk van den Belt-Jouke van Gosliga1-0


In de B-groep gaat Theo Rekveldt aan kop na een overwinning op Corniel Nobel. Edwin Pieterson en Victor van der Kloet speelden remise en handhaafden zich daarmee in de top. Debutant Roy Schroor legde Ronald Kraakman het vuur aan de schenen, maar moest toch genoegen nemen met remise.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Corniel Nobel-Theo Rekveldt0-1
2Victor van der Kloet-Edwin Pieterson½-½
3Roy Schroor-Ronald Kraakman½-½
4Gerard Bilars-Jan van de Donk0-1
5Shyam Balasubramanian-Hugo van der Laan0-1
6Arzhang Davazdahemami-René Poots½-½
7Edgar Huisman-Simon Dirkse0-1
8Eric Wagter-Ed Eveleens½-½


In de C-groep is Ferdinand Schreuder de koploper na een overwinning op Shiraz Alhasn. Hij staan net voor Sumit Ganguly, die te sterk was voor Herman Zonderland.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ferdinand Schreuder-Shiraz Alhasan1-0
2Herman Zonderland-Sumit Ganguly0-1
3Wim Meijer-Cock Hazeu0-1
4Bernard Bot-Jan Torenstra1-0
5Mees van der Berg-Wouter Maks1-0
6Christophe Smet-Dolf Mulder½-½


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 12-02-2020 at 00:13.

12-02-2020 00:13 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Terwijl mijn team een mooie 6-2 overwinning boekte, speelde ik mijn zoveelste partij tegen Theo Rekveldt. Ik heb een zeer slechte score tegen Theo, en hoewel ik vaak goed kom te staan, lijkt het dat juist tegen hem vaak mijn slechtste spel speel (Al zijner gelukkig uitzonderingen op de regel, zoals tijdens deze partij in 2006).

Enfin, maandag was het wederom niet best. Je staat na 8 zetten lekker (+/=), na 15 zetten zeer goed (+-), en daarna verpruts je het weer volledig...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-02-2020 14:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

na een periode van remises en nederlagen tegen Bob deze met een fraai eindspel waarinik lekker met paard en dame de witte stelling kon vernietigen. Toen de rookwoloken iotrokken stnd Bob verloren en na afwikkeling naar een dameeindspel liep er een pion naar dame door

14-02-2020 17:25 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller