Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne competitie (N14): De ontknoping nadert
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N14): De ontknoping nadert Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met nog een ronde te gaan in de najaar­competitie, is de ontknoping nabij. Zo lijken de 3 degradanten in de A-groep wel duidelijk: Corniel Nobel zal na zijn nederlaag logischerwijze degraderen met Arjan Drenthen en Wybe Evenhuis, die al enige tijd op min of meer zekere degradatie stonden, en Gert Legemaat is zeker van winter-kampioenschap.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Luciën van de Lisdonk-Bob Voogt0-1
2Kees van der Meer-Martin Glimmerveen0-1
3Nikolaas Verhulst-Jouke van Gosliga1-0
4Simon Broos-Rob Smits1-0
5Arend Bosma-Corniel Nobel1-0
6Evert van den Hooven-Pieter Goossens1-0


In de B-groep is Raymond Thomas wel zeker van de eerste plaats. Pieter Goossens heeft als tweede een flinke voorsprong op de nummer 3, maar is nog niet helemaal zeker van het zilver. De strijd om derde plaats is hevig; er zijn nog vier spelers die beslag kunnen leggen op het brons. Edwin Pieterson debuteerde deze ronde in de interne competitie, en won meteen zijn partij. Hij was te sterk voor Ferdinand Schreuder.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1André van der Weijde-Mattia Bianchi½-½
2Victor van der Kloet-Cock Hazeu1-0
3Ronald Kraakman-Hugo van der Laan1-0
4Gerard Bilars-René Weerts0-1
5Ferdinand Schreuder-Edwin Pieterson0-1


In de C-groep weet Eric Wagter zich verzekerd van de titel. Ed Eveleens staan an zijn overwinning op Shyam Balasubramanian stevig tweede, maar is nog niet helemaal zeker van deze plaats. Simon Dirkse en Shyam Balasubramanian strijden om het brons, waarbij Edgar Huisman op het vinkentouw zit als beide kemphanen een misstap maken.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Eric Wagter-Shyam Balasubramanian1-0
2Ed Eveleens-Hans Hendriks1-0
3Shiraz Alhasan-Bart van Cleef½-½
4Michael Stoops-Sumit Ganguly1-0
5Lars Visser-Rinto de Vries1-0
6Bert van der Willik-Joop van Ham½-½
7Aad de Jong-Dolf Mulder0-1
8Paul van Riet-Ankie Verhaart1-0
9Mees van den Berg-Ernst Hanewald1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 21-01-2020 at 23:18.

21-01-2020 11:17 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik bied bij deze mijn excuses aan: Aan mijn tegenstander voor het falen in het geven van enige weerstand tijdens mijn partij. En aan alle aanwezigen die door mijn gehoest/geblaf gestoord werden in hun concentratie.

Ik had beter niet gespeeld, maar hoopte op een wonder: een overwinning met kans op lijfsbehoud in de A-groep. Mijn gehoest was echter dusdanig hinderlijk (ook voor mijzelf) dat elke hoest een gepaard ging met een enorme hoofdpijn aanval. Sorry.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-01-2020 11:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller