Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Foutje bij de Collectie Aarsman
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Foutje bij de Collectie Aarsman Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de Volkskrant van 2 januari 2020 waren de middenpagina's van het eerste katern gevuld met een foto uit de Collectie Aarsman. Het betreft een foto van een schaaktoernooi. In het bijschrift bij de foto stond een schaakfoutje; daar heb ik de redactie van de Volkskrant op gewezen.
Ik kreeg een sympathiek bericht terug van Aarsman zelf, het was inderdaad een foutje; en hij schreef dat hij nog nooit zoveel reacties op een foutje had gehad als in dit geval van (kennelijk) de schaakgemeenschap! Ik vind dat heel leuk om te lezen.

Hypothese: als je gelezen wilt worden, moet je over schaken schrijven. Als je iets aanvechtbaars schrijft word je bedolven onder de reacties!

Vrolijke groet,
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

04-01-2020 14:24 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller