Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne competitie (N2): Ted Barendse aan de leiding
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N2): Ted Barendse aan de leiding Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse is goed uit de startblokken gekomen. Nadat hij vorige week regerend clubkampioen Gert Legemaat pootje lichtte, speelde hij met fraai spel, nu runner-up Jouke van Goslinga van het bord. Bob Voogt boekte eveneens zijn tweede overwinning. Clubkampioen Gert Legemaat herstelde zich met een overwinning op Willem-Jan van den Broek.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Jouke van Gosliga1-0
2Wybe Evenhuis-Bob Voogt0-1
3Richard Oranje-Rob Smits1-0
4Gert Legemaat-Willem-Jan van den Broek1-0
5Tjerk Albregtse-Henk van den Belt0-1
6Corniel Nobel-Tom Broekhuizen1-0


In de B-groep gaat Mattia Bianchi aan de leiding na zijn overwinning op Hugo van der Laan. André van der Weijde staat tweede na een overwinning op Gerard Bilars.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Hugo van der Laan-Mattia Bianchi0-1
2André van der Weijde-Gerard Bilars1-0
3Ronald Kraakman-Victor van der Kloet½-½
4Kees Korving-Ferdinand Schreuder½-½
5Alexander Bruschke-Pieter Goossens½-½
6Jan van de Donk-Theo Rekveldt1-0
7Han Nicolaas-Maarten Kwaaitaal0-1
8Raymond Thomas-Lito van Reede1-0
9Arzhang Davazdahemami-Eric Wagter0-1


In de C-groep leidt Eric Wagter na zijn overwinning op Arzhang Davazdahemami. Joop van Ham won eveneens voor de tweede maal, en staat nu tweede. Hoogst ongebruikelijk was het aantal remises in deze groep: liefst 4 duels kenden geen winnaar. Twee van deze remises werden behaald door debutanten: Jan Falandt hield Herman Zonderland op remise, en Christophe Smet deelde het punt met Aad de Jong.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ed Eveleens-Shyam Balasubramanian1-0
2Edgar Huisman-Shiraz Alhasan0-1
3Herman Zonderland-Jan Falandt½-½
4Sachin Singare-Wim Meijer1-0
5Simon Dirkse-Sarthak Singare½-½
6Bart van Cleef-Paul van Riet0-1
7Bert van der Willik-Jelmer van Zeijl1-0
8Jan Torenstra-Dimitri Logothetis1-0
9Ernst Hanewald-Joop van Ham0-1
10Christophe Smet-Aad de Jong½-½
11Dolf Mulder-Jan van der Kolk½-½


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 18-09-2019 at 15:35.

17-09-2019 08:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als promovendus in de A-groep is het vanaf het begin strijden tegen (directe) degradatie. Vorige week verloor ik van mede degradatiekandidaat Henk van der Belt, dus nu moest er gewonnen worden van die andere degradatiekandidaat: Tom. Ik besloot er eens goed voor te gaan zitten:

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2019 09:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb niet gewonnen, maar verloren van Henk. Waarschijnlijk niet doorgegeven realiseer ik me nu. Excuus.

__________________
Erro ergo sum.

18-09-2019 06:27 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Tjerk
Ik heb niet gewonnen, maar verloren van Henk. Waarschijnlijk niet doorgegeven realiseer ik me nu. Excuus.


Ik heb hem waarschijnlijk verkeerd opgeschreven nadat ik het nagevraagd had. Ik heb de uitslag hier aangepast. De stand is nog niet geactualiseerd.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-09-2019 15:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

De euthanasiepil van dr. Van den Belt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

__________________
Erro ergo sum.

29-09-2019 14:58 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller