Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2016-2017 » Ronde 10
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Ronde 10 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geen verslagje en al twee weken geen standen. Voor mij als standenfetisisjt zijn het weer zware tijden.

24-05-2017 23:39 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

RE: Ronde 10 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Poots
... Voor mij als standenfetisisjt zijn het weer zware tijden ....


 

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

25-05-2017 22:10 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

beetje melig Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Poots
Geen verslagje en al twee weken geen standen. Voor mij als standenfetisisjt zijn het weer zware tijden.


Standenfetisjist??
Maar schaken is voor alle rangen en standen, René.
Koning, keizer, admiraal, schaken mogen ze allemaal. Mits... ze zich houden aan de regels, vastgesteld door onze onvolprezen wedstrijdleider.

Alleen de koekoek en de griet, die schaken in de meimaand niet.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 26-05-2017 at 08:03.

26-05-2017 07:50 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller