Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » documentaire: MAGNUS
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

documentaire: MAGNUS Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vraagje: een tijdje geleden had DSC een afspraak gemaakt met Filmhuis Lumen, om gezamenlijk "The Dark Horse" te kunnen kijken.

Zijn er al plannen om dit met de documentaire MAGNUS te herhalen? Lijkt mij leuk. Ik zou het wel willen regelen, in dat geval sowieso voor DSC/Prometheus en Novelty Destroyers maar misschien ook voor alle andere HSB-geinteresseerden, totdat de zaal vol is. (2 zalen zou ook nog kunnen, maar laten we eerst kijken of we er één vol krijgen.)

Mochten jullie het mij willen laten regelen, laat dan aub weten wie ik moet hebben bij het filmhuis, en wat de beste datum voor DSC zou zijn. Weet iemand wat de zaalcapaciteit is?

groeten,

Derk

02-12-2016 11:02 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het gezamenlijke bezoek aan "The Dark Horse" is mij uitstekend bevallen. Als "MAGNUS" ook in het filmhuis gaat draaien ben ik zeker in voor een bezoek aan de film.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-12-2016 12:22 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 103

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Derk,
ik weet niet meer of je er bij stond maar er werd vorige week zaterdag tijdens het jubileumtoernooi over hetzelfde gesproken. Diegene die er over begon had contacten in de filmwereld/distributie en dacht dat het mogelijk moest zijn voor een bepaald bedrag. Geen idee wie het was. Volgens imdb is er geen release datum voor Nederland gepland.imdb

10-12-2016 21:29 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hi alle geinteresseerden,

Uit doorgaans betrouwbare bron heb ik dat de film ook voor niet-schakers erg interessant is, dus de moeite van het bekijken waard.

Ik heb (via mijn contacten binnen Filmhuis Lumen) gevraagd of de documentaire daar kan worden gedraaid. Dat wordt deze week besproken, en ik hoop snel duidelijkheid te kunnen geven.

Daarnaast worden in Naaldwijk pogingen ondernomen om hem daar te laten draaien.

Als ergens in de regio de film zal worden vertoond zal ik dat dmv een post op deze site, maar ook via mail aan alle DSC-ers doorgeven.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

12-12-2016 09:12 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller