Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2016-2017 » Interne competitie (N9): Ted Barendse nadert koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N9): Ted Barendse nadert koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep won Ted Barendse van Marfa Blanter. Daarmee verkleinde hij het gat met Gert Legemaat, die niet in actie kwam. Ook Ivar de Hoogt deed goede zaken door Pieter Goossens terug te wijzen. Clubkampioen Bob Voogt klom op de ranglijst door Willem-Jan van den Broek te verslaan.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Marfa Blanter1-0
2Pieter Goossens-Ivar de Hoogt0-1
3Bob Voogt-Willem-Jan van den Broek1-0
4Kees van der Meer-Jouke van Gosliga½-½
5Arend Bosma-Evert van den Hooven½-½


In de B-groep won Tom Broekhuizen de topper tegen Vashish Sukul. Andere overwinningen waren er voor Paul van Riet, André van der Weijde, en de naar boven ingedeelde Michael Stoops.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Vashish Sukul-Tom Broekhuizen0-1
2Edgar Huisman-Paul van Riet0-1
3Herman Zonderland-Albert Kemeling1-0
4Rene Poots-André van der Weijde0-1
5Jan Frissen-Raymond Thomas1/2
6Michael Stoops-Kees Venema1-0


In de C-groep won Corniel Nobel van Dolf Mulder, en staat nu stevig derde. Alle andere partijen kenden eveneens een winnaar.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Corniel Nobel-Dolf Mulder1-0
2Victor van der Kloet-Dick de Jong0-1
3Mohammad Faisal Alhalabi-Andre Bruinink0-1
4Jan Torenstra-Paul van der Meer1-0
5Bert van der Willik-Jordy Krempel0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 29-11-2016 at 01:56.

29-11-2016 01:55 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangezien ik ook arbiter was, was ik blij dat ik tegen Dolf Mulder een makkelijke partij had. Hij miste een simpele dubbele aanval, waarna ik een stuk won:

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 29-11-2016 at 19:40.

29-11-2016 19:40 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

_

This post has been edited 15 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 12-01-2017 at 23:11.

29-11-2016 21:00 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller