Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC9 laat half bordpunt aan DSC11
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

DSC9 laat half bordpunt aan DSC11 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandagavond speelden DSC9 en DSC11 tegen elkaar voor de externen competitie. Met een ruime overwinning werd 11e door het 9e de oren gewassen, 7,5 tegen 0,5. Alleen Simon kon de winst niet vinden.
Het 9e heeft met deze overwinning meteen de koppositie in de poule in bezit genomen. Het zal een hele kluif worden deze plek te handhaven, maar de ambitie is er. En wie weet gaat dit de heren lukken, want deze overwinning werd behaald zonder de bord 1 speler.

http://www.haagseschaakbond.nl/component...petitionId,121/

27-10-2016 19:04 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde op bord 2 met wit tegen Paul van Riet. Altijd een beetje weird om in de externe tegen een clubgenoot te spelen.Het werd een vrij korte partij. Direct vanuit de opening kreeg ik een serieuze aanval die meteen de beslissing bracht.

Paul verspeelde nogal wat tempo's met zijn dame en liep daardoor snel achter in ontwikkeling. Ik denk dat hij niet helemaal op zn hoede was en misschien te snel speelde anders was t allemaal vast moeizamer gegaan.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

27-10-2016 22:18 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller