Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC4 houdt afstand tot degradatiezone: 4-4 tegen Scheve Toren 1
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

DSC 4 houdt afstand tot degradatiezone: 4-4 tegen Scheve Toren 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC4 heeft een zwaar bevochten gelijkspel tegen Scheve Toren 1 geboekt.
DSC4 was nog niet veilig, en mag in de laatste ronde ronde spelen tegen de vermoedelijke promovendus, Promotie 2. Het moest dus tegen Scheve Toren 1 gebeuren. Maar de tegenstander, Scheve Toren 1, heeft nog wat meer degradatiezorgen dan DSC4.
Onder die omstandigheden werd een stevige wedstrijd gespeeld, waarvan (als ik het goed gezien heb: ik had het net zo druk met mijn partij als mijn medespelers) de meeste pas in de tijdnoodfase beslist werden
Er werden geen remises gegeven, vier partijen werden gewonnen door DSC4, vier door Scheve Toren 1. Vier overwinningen voor wit en vier voor zwart: evenwichtiger kan het niet.
De eindstand was dan ook 4-4.

Waarschijnlijk is dat voldoende.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-03-2016 10:55 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Pieter Goossens
DSC-lid




geregistreerd: 06-12-2006
aantal berichten: 43

scores - Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

1 W. Kortis - K. Dekker 0 - 1
2 K. van der Meer - R. de Smit 1 - 0
3 J.A. Flohil - v.d. Kraats 0 - 1
4 P. Lode - E.J. Tromp 0 - 1
5 P.A. Goossens - J. Kleijn 1 - 0
6 J.S. van Gosliga - D. Theijn 1 - 0
7 R. Torenstra - A. Sutrisno 1 - 0
8 J. v/d Donk - M. Hubert 0 - 1

We hadden zo te zien geen last van het Giri syndroom ....
waarschijnlijk zijn we veilig - de stand op de de HSB site klopt niet

__________________
"There are no mistakes, just happy accidents" - Bob Ross

22-03-2016 15:00 Pieter Goossens is offline Send an Email to Pieter Goossens Search for Posts by Pieter Goossens Add Pieter Goossens to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

RE: scores - Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Goossens
We hadden zo te zien geen last van het Giri syndroom ....


Juist wel: na al die moeite werd het 4-4.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

22-03-2016 15:14 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Logo Pieter Goossens Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Men ziet dat Pieter Goossens een nieuw logo heeft bij zijn bijdrage.
Hij had de schoppen, harten, ruiten en klaveren van de doorgewinterde bridger.
Het nieuwe logo, OP=OP!, vraagt om uitleg: wie is op of wat is er op, Pieter?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 23-03-2016 at 09:24.

23-03-2016 09:23 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij is het een wiskundig raadsel:

op = op!

Dat wil dus zeggen dat het product van o en p gelijk is als de faculteit van het product van o en p.

Daarom moet het product van o en p dus 1 zijn. Ergo, de beschrijving van de hyperbool: o = 1/p

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-03-2016 09:45 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller