Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2015-2016 » Interne competitie (N11): Bob Voogt wint opnieuw
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N11): Bob Voogt wint opnieuw Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep pakte Bob Voogt de draad in 2016 weer op met een overwinning op Henk van den Belt. Hij zag concurrent Gert Legemaat een half punt afstaan aan Hans Stam. Ivar de Hoogt deed goede zaken met een overwinning op Arnt Veenstra.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Henk van den Belt-Bob Voogt0-1
2Hans Stam-Gert Legemaat½-½
3Arnt Veenstra-Ivar de Hoogt0-1
4Rob Smits-Jan van de Donk1-0
5Michael Stoops-René Torenstra0-1


In de B-groep boekte Simon Broos een belangrijke overwinning op Arzhang Davazdahemami. Hij zag de achtervolger grossieren in remises; van de andere vier partijen kenden er drie geen winnaar. Alleen João Barbose won ook; hij versloeg Gerard Bilars.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Arzhang Davazdahemami-Simon Broos0-1
2Hugo van der Laan-Vashish Sukul½-½
3Theo Rekveldt-Tom Broekhuizen½-½
4João Barbosa-Gerard Bilars1-0
5Cees Huygen-Paul van Riet½-½


In de C-groep waren vanwege de externe wedstrijden slechts 3 partijen. Alle drie werden ze gewonnen door de zwartspeler.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Aad de Jong-Marfa Blanter0-1
2Ernst Hanewald-Jan Torenstra0-1
3André Bruinink-Joop van Ham0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 12-01-2016 at 02:08.

12-01-2016 01:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik hoop vanavond nieuwe tussenstanden te kunnen plaatsen!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-01-2016 12:58 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

woehoe!

12-01-2016 14:56 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er staan weer tussenstanden. Hetgeen het nieuwe indelingsprogramma uitdraait is net iets anders dan het oude programma, dus ik ga misschien nog wel wat wijzigen in welke informatie er getoond gaat worden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-01-2016 21:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoera!

Ik zie dat zolang Bob blijft winnen, ik niet kan degraderen Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Torenstra jr. on 13-01-2016 at 12:30.

13-01-2016 12:29 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn nederlaag tegen René Torenstra heeft mij goed op scherp gezet. Ik ben blij een echte tussenstand te zien, zeker gezien mijn koppositie.

14-01-2016 17:28 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller