Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » DSC5 doet wat Dolf vraagt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

DSC5 doet wat Dolf vraagt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf vroeg dit keer een ruime overwinning van DSC5 en wie zijn wij om hem die te weigeren?

Zonder kapitein René (en vervanger Diederik was er niet) zag het er bij de start niet zo goed uit, maar uiteindelijk haalden we een 6˝-1˝ overwinning:

Behalve het forfaitpunt slechts een halfje weggegeven. Nog meer wensen, Dolf? Knipoog

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

13-12-2003 10:44 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan hoop ik dat Dolf jullie ook gevraagd heeft de rest van jullie partijen met grote cijfers te winnen. Grijns Ja! Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-12-2003 11:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Netjes! Nu hoeven jullie nog maar 4 keer te winnen. Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-12-2003 12:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC 5 doet wat Dolf vraagt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geweldig zo''n overwinning. Gefeliciteerd!!

Prettig dat mijn peptalk succes had.
Ik zal dat voortzetten voor de andere teams.

Als dat hetzelfde resultaat heeft als het vijfde dan volgen er nog vele kampioenschappen.

Wie behaalde trouwens het 1/2 punt??

14-12-2003 01:23 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Dolf
Wie behaalde trouwens het 1/2 punt??


Jan-Pieter. Naar het schijnt (ik heb niets gezien, zelf veel te hard aan het zwoegen) in gewonnen stelling, en zonder de kapitein te consulteren. Laten we het maar op jeugdige onervarenheid houden Glimlach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

14-12-2003 11:58 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar hoe kan het dat jullie iemand vragen die vervolgens niet komt opdraven? Daar zal ik - ik ben immers zijn kapitein - hem eens flink over aanspreken. Kwaad Depri Kwaad

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-12-2003 13:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller