Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC7 deelt de punten bij de Novelty Destroyers
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

DSC7 deelt de punten bij de Novelty Destroyers Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteravond togen we naar Rijswijk voor onze wedstrijd tegen Novelty Distroyers, de naam alleen al is dreigend, je denkt terecht te komen in een honk van een Motorclub. Het blijkt bij EPO te zijn, de European Patent Office.

Een sterke tegenstander, zo leek vooraf. Echter op de avond zelf hebben we alle kans gehad om de wedstrijd te winnen. De partijen die we wonnen waren volstrekt geen cadeautjes, gewoon met overtuiging gewonnen partijen, geen schijn van kans. Echter op de hogere borden zijn wel wat halve puntjes gemorst, helaas.

Maar eerlijk is eerlijk, vooraf zouden we voor het resultaat getekend hebben. DSC7 is in staat om bij de eerste drie te eindigen in de poule. we gaan er voor!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 01-12-2014 at 13:17.

28-11-2014 15:41 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

What can I say. Wit speelde gewoon beter. Het begon de voor mij verassende openingszet 1. f4 Compleet onbekend terrein voor mij. Overigens, leuk clubje toch wel. Laten we hopen dat het een blijvertje is in de HSB.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

29-11-2014 13:35 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
Lito van Reede
forumlid


geregistreerd: 16-03-2010
aantal berichten: 16

Omdat ik niet ontevreden won ... maar tóch ... kiele, kiele Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Lito van Reede on 01-12-2014 at 22:44.

01-12-2014 10:41 Lito van Reede is offline Send an Email to Lito van Reede Search for Posts by Lito van Reede Add Lito van Reede to your Buddy List
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

"Gisteravond togen we naar Rijswijk voor onze wedstrijd tegen Novelty Destroyers, de naam alleen al is dreigend, je denkt terecht te komen in een honk van een Motorclub."

Haha, ja, ik heb van meer mensen gehoord dat de naam nogal aggressief klinkt.

De naam legt echter het verband tussen het werk van een octrooionderzoeker (waar mogelijk "novelty destroying documents" vinden, waarmee aan te tonen is dat de geclaimde uitvinding niet nieuw is) en dat van een schaker: nieuwtjes proberen te weerleggen.

Dit heb ik ooit ook uitgelegd, vlak na de oprichting vorig jaar.

Het was een gedenkwaardige, sportieve avond. Voor ons team een miraculeuze ontsnapping, na 0,5-3,5 achter te hebben gestaan.

01-12-2014 12:07 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller