Ted 
DSC Erelid

aantal berichten: 957
 |
|
|
16-03-2014 09:08 |
|
Timo 
forumlid

aantal berichten: 5
 |
|
Het was, wat mij betreft, een zeer geslaagd toernooi. Leuk ook dat DSC weer met twee leuke teams meedeed!
QuoteOriginally posted by richard oranje
je mist het punt derk. LSB teams konden geen hsb-kampioen worden, maar wel het toernooi winnen. Waarom dan geen prijs voor de hsb-kampioen ?
Daar zit best wel wat in, maar ik vermoed dat jullie de beker niet zo heel erg gaan missen. Je opmerking neem ik mee voor volgend jaar.
QuoteOriginally posted by richard oranjeoverigens waren er weer veel te weinig clubs aanwezig. voorts ontbraken vele sterke spelers. waar is de goede oude tijd gebleven waarin DD, Promotie, WSC en RIjswijk met een sterk knsb-team meededen ? Waarom komen ze niet ? Dan hoeven die uit Leiden van mij niet te komen.
Dit vind ik eigenlijk veel interessanter. Waarom komen deze clubs niet? Nu was er toevallig zaterdag ook het Westlands Snelschaakkampioenschap gepland (niet handig dus), dus dat verklaart in elk geval voor een deel de afwezigheid van WSC.
QuoteOriginally posted by Derk DekkerAls ik dan toch ook een beetje kritisch mag zijn: 5 minuten zonder increment is natuurlijk niet meer van deze tijd. Gewoon 3 minuten + 2 seconden increment volgend jaar, net als bij de toptoernooien.
Ben ik zeker geen tegenstander van, maar voor het tijdschema van een amateurtoernooi zou het een ramp kunnen zijn. Je moet dan gewoon wat meer zekerheid in je tijdschema inbouwen (als je niet wilt uitlopen), dus dat betekent óf eerder beginnen, óf minder rondes.
This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Timo on 17-03-2014 at 10:01.
|
|
17-03-2014 10:01 |
|
|