Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2012-2013 » Interne competitie (V3): Wederom strijdlustige ronde
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V3): Wederom strijdlustige ronde Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vorige week berichtte ik over een bloeddorstige ronde; er waren slechts twee remises te vinden in de uitslagen. In de derde ronde van de interne was het slagveld nog groter; slechts 1 partij eindigde in remise.

In de A-groep zette Matthieu Freeke zijn indrukwekkende reeks voort. Hij won ditmaal van Richard Oranje. Ted Barendse blijft volgen na een overwinning op Javier Vidal, en Gert Legemaat klimt na een overwinning op Bob Voogt gestaag omhoog.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Matthieu Freeke-Richard Oranje1-0
2Ted Barendse-Javier Vidal1-0
3Bob Voogt-Gert Legemaat0-1
4Ivar de Hoogt-Rob Smits1-0


In de B-groep deden Ton Vissers en Sofya Blanter in de top de beste zaken. Zij wonnen van Edgar Huisman en Arnt Veenstra, die beiden een bok schoten.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Edgar Huisman-Ton Vissers0-1
2Arnt Veenstra-Sofya Blanter0-1
3Simon Broos-Kees Korving1-0
4Cees Huygen-Jan van de Donk0-1
5Simon Dirkse-Kees Venema0-1
6Mark Breton-René Poots1-0


In de C-groep viel de enige remise. Karel Vandenberghe en Jan Torenstra rookten de vredespijp. Dolf Mulder boekte een knappe overwinning op Jordy Krempel.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jordy Krempel-Dolf Mulder0-1
2Karel Vandenberghe-Jan Torenstra½-½
3Paul van Riet-Rob Scherpenisse1-0
4Eric Wachter-Leo Zuijdgeest1-0
5Ernst Hanewald-Aad de Jong1-0
6Joop van Ham-Bert van der Willik1-0
7Serge van der Meer-Herman Zonderland0-1

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-03-2013 01:59 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Matthieu Freeke
DSC-lid


geregistreerd: 14-10-2012
aantal berichten: 23

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk die discussie over het Morra-gambiet... Heeft iemand het e-mailadres van Corniel?

27-03-2013 20:12 Matthieu Freeke is offline Send an Email to Matthieu Freeke Search for Posts by Matthieu Freeke Add Matthieu Freeke to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel is te bereiken via
edit: Emailadres verwijderd

__________________
Mopper

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 28-03-2013 at 12:52.

27-03-2013 22:02 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zie ook de ledenlijst (DSC Prive).

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 28-03-2013 at 12:53.

27-03-2013 22:43 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de e-mailadress die genoemd waren verwijderd. Anders krijgt Corniel binnen de korste keren stapel e-mails over pilletjes, hulpverzoeken om miljoenen dollars veilig te stellen voor een vergoeding, of naar een echtgenoot op zoek zijnde dames. Ik zal Matthieu een mailtje sturen met de gegevens van Corniel.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 28-03-2013 at 12:54.

28-03-2013 12:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Excuus, ik dacht dat dit het privé gedeelte was; vraag me niet waarom.

Overigens had je die van Dop best mogen laten staan, want die klopte toch niet Glimlach

28-03-2013 18:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno,

Mijn link was niet levensbedreigend of anderszins.
Ik heb het E-mail adres van Corniel gehaald van de website
van DSC. Onder de rubriek bestuur staat ook de naam van het E-mail adres van de activiteitencommissie. Met de naam van de activiteiten-commissaris.
Dit onderdeel van de site is voor iedereen toegankelijk.

Aan Martin: Het kan zijn dat ik een type fout gemaakt heb. Maar de vraag is waarom ik geen E-mail adres mag publiceren die twee muisklikken verder wel openbaar is voor iedereen?
Dit ingrijpen van Arno noem ik een vorm van ongewenste censuur.
De argumentatie van Arno is kletskoek.

__________________
Mopper

29-03-2013 01:43 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mopper, je had inderdaad een type-fout gemaakt (side ipv site).Vandaar dat ik geantwoord had met zijn privé adres. Dat is wellicht niet helemaal de bedoeling.

Tegelijkertijd geloof ik inderdaad niet dat het uitmaakt. Die spam krijg je (hij) nu toch al en wordt grotendeels weggefilterd door je spamfilter. En zeker het adres wat toch al op de site staat, zoals je aangeeft.

Ik erger me ook met enige regelmaat aan het editen/censureren van berichten, maar dit is nog wel een van de betere redenen.

29-03-2013 09:27 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller