Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2012-2013 » DSC6 begint met gelijkspel tegen HSV 1
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

DSC 6 begint met gelijkspel tegen HSV 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het seizoen van DSC6 is begonnen met een gelijkspel. Vrij snel waren er al drie remises op de borden verschenen. Simon Broos, Coen Leentvaar en Ton Vissers deelden de punten.

Het was lang onduidelijk welke kant het zou uitrollen maar aan het einde van de avond kwam er nog een vierde remise bij voor Kees Korving.
Rob Smits en Martin Verolme wonnen hun partij. Gert-Jan Baas en Theo Rekveldt moesten helaas een nederlaag incasseren.

09-10-2012 08:47 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er moest kennelijk na afloop veel over het gelijke spel gepraat worden, met name door onze gasten. Ik heb Ted wel eens zijn irritatie horen uiten over iets, en dan hielp dat, maar dit was toch wel bijzonder: hij werd volkomen genegeerd toen hij meerdere keren om stilte verzocht. En wat doe je dan?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-10-2012 16:37 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Er moest kennelijk na afloop veel over het gelijke spel gepraat worden, met name door onze gasten. Ik heb Ted wel eens zijn irritatie horen uiten over iets, en dan hielp dat, maar dit was toch wel bijzonder: hij werd volkomen genegeerd toen hij meerdere keren om stilte verzocht. En wat doe je dan?


De wedstrijdleider informeren over het probleem, waarna de wedstrijdleider, eventueel na een of twee uitgedeelde waarschuwing, de bron(nen) van lawaai fysiek uit de speelgelegenheid verwijdert.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

09-10-2012 22:07 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ah, ik kijk uit naar De Bas als scheids!

10-10-2012 12:53 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij is er feitelijk geen sprake meer van een wedstrijdleider als de wedstrijd ten einde is, en alle formaliteiten zijn afgehandeld. Als dan ook de voorzitter van de gastheer wordt genegeerd rest er nog maar een middel: ME!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-10-2012 13:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was maandag uberhaupt een ramp met de senioren. Ze zouden een voorbeeld aan de jeugd moeten nemen. De jeugd zit stil (jaaa het was stil bij de jeugdcompetitie en dat is wel eens anders geweest) te schaken in de benden ruimte. Er komt toch een kabaal van boven uit de bar. Ook hier hielp herhaaldelijk roepen, vragen en een leeglopende fietsband nadoen ook niet.

10-10-2012 14:15 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hrm, ik zal de volgende clubavond dan toch maar de hele avond aanwezig blijven. Ga je tussendoor naar huis, loopt het blijkbaar helemaal uit de hand... Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 10-10-2012 at 15:43.

10-10-2012 15:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat het voor de senioren overigens wennen was dat het bij de jeugd zao stil was :-)
Maar goed: genoeg geleuterd over deze ergenissen die natuurlijk voorkomen dienen te worden

Op de HSB site staat een mooi verslag van de wedstrijd. Ik weet niet van wie dat is maar ik heb hier de link:

http://www.haagseschaakbond.nl/content/view/1993/1/

10-10-2012 15:53 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Volgens mij is er feitelijk geen sprake meer van een wedstrijdleider als de wedstrijd ten einde is, en alle formaliteiten zijn afgehandeld. Als dan ook de voorzitter van de gastheer wordt genegeerd rest er nog maar een middel: ME!


Er is ook een wedstrijdleider voor de interne van DSC. Deze mag gedelegeerd zijn (als Arno er even niet is) of stande pede worden aangewezen (als een bestuurslid constateert dat zich problemen voordoen).

Maar uiteindelijk is het eenvoudig: men is bij ons te gast. Gasten die zich misdragen, mogen wij als club de toegang tot de gelegenheid weigeren danwel eerder gegeven toestemming mogen wij intrekken. En bij weigering om dan alsnog te vertrekken kan je in uiterste geval inderdaad de politie inschakelen vanwege huisvredebreuk.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

10-10-2012 20:11 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Paul Koks Paul Koks is a Male
forumlid


geregistreerd: 10-09-2008
aantal berichten: 43

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Coen
Ik denk dat het voor de senioren overigens wennen was dat het bij de jeugd zao stil was :-)
Maar goed: genoeg geleuterd over deze ergenissen die natuurlijk voorkomen dienen te worden

Op de HSB site staat een mooi verslag van de wedstrijd. Ik weet niet van wie dat is maar ik heb hier de link:

http://www.haagseschaakbond.nl/content/view/1993/1/


Bedankt voor het compliment! Er staat inmiddels bij, door wie het verslag geschreven is.

__________________
Paul

Everyone can say: I am the best of the rest

10-10-2012 20:29 Paul Koks is offline Send an Email to Paul Koks Homepage of Paul Koks Search for Posts by Paul Koks Add Paul Koks to your Buddy List
Paul Koks Paul Koks is a Male
forumlid


geregistreerd: 10-09-2008
aantal berichten: 43

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Paul Koks

Quote

Originally posted by Coen
Ik denk dat het voor de senioren overigens wennen was dat het bij de jeugd zao stil was :-)
Maar goed: genoeg geleuterd over deze ergenissen die natuurlijk voorkomen dienen te worden

Op de HSB site staat een mooi verslag van de wedstrijd. Ik weet niet van wie dat is maar ik heb hier de link:

http://www.haagseschaakbond.nl/content/view/1993/1/


Bedankt voor het compliment! Er staat inmiddels bij, door wie het verslag geschreven is.


Staat er dus niet inmiddels bij. Is ook niet zo belangrijk. Het belangrijkste is dat het gelezen kan worden.

Het verslag staat ook op www.schaaksite.nl van Kees Schrijvers.

__________________
Paul

Everyone can say: I am the best of the rest

10-10-2012 20:41 Paul Koks is offline Send an Email to Paul Koks Homepage of Paul Koks Search for Posts by Paul Koks Add Paul Koks to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Volgens mij is er feitelijk geen sprake meer van een wedstrijdleider als de wedstrijd ten einde is, en alle formaliteiten zijn afgehandeld. Als dan ook de voorzitter van de gastheer wordt genegeerd rest er nog maar een middel: ME!


Corniel, wat lees ik nu van iemand die nog niet langgeleden een pacifist was. Iemand die vooraan stond bij de barricades en riep: ME! weg ermee.
Zelf vind ik de inzet van de ME een wat zwaar middel maar de inzet van een stroomstootwapen tegen deze vandalen, dat lijkt me wel wat. Gemeen

__________________
Mopper

10-10-2012 23:31 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou nou, zouden we niet gewoon beginnen met een rolletje ducttape klaarleggen ipv meteen de ME te bellen?

11-10-2012 14:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Gerard Bilars Gerard Bilars is a Male
Erelid


geregistreerd: 01-10-2006
aantal berichten: 58

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er niet bij geweest, maar gezien de vele reacties en ergernissen is het behoorlijk uit de hand gelopen. De ME lijkt mij ook niet het aangewezen middel, maar een serieuze klacht deponeren met betrekking tot dit gedrag bij de wedstrijdleider van de HSB is wel mogelijk lijkt me.

__________________
GB

11-10-2012 20:14 Gerard Bilars is offline Send an Email to Gerard Bilars Search for Posts by Gerard Bilars Add Gerard Bilars to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller