Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2012-2013 » Kees van der Meer opent seizoen met simultaan
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Kees van der Meer opent seizoen met simultaan Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kees van der Meer verving clubkampioen Gert Legemaat, die i.v.m. vakantieplannen niet in staat was de simultaan te geven. Hij mocht het opnemen tegen een vijftiental tegenstanders.

Kees wist 8 van de 15 partijen te winnen. Eentje ging er verloren; tegen Hora Vlam kon Kees na een flinke bok opgeven. Er waren 6 spelers die Kees op remise wisten te houden.

Een uitgebreid verslag en de uitslagen zijn te vinden op de toernooiwebsite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-08-2012 02:28 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 289

Timelapse simultaan 2012 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor eenieder die de simultaan nogmaals wil meemaken, of deze gemist heeft:

__________________
www.zonderland.nl Prodent

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 22-08-2012 at 09:56.

21-08-2012 23:35 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi gedaan Herman! Ik heb hem maar embedded, en ook toegevoegd aan de toernooipagina.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-08-2012 09:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuke impressie van de simultaan. Dank je wel Herman!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

22-08-2012 11:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Fantastisch leuk! Goed zeg, Herman!
Er zullen maar weinig mensen zijn, die wisten dat schaken zo'n razendsnelle sport is.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-08-2012 13:40 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 289

Timelapse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren, graag gedaan.
Ik vond het leuk om te maken. Misschien ga ik deze vorm van registreren vaker inzetten.
Er zit niet veel visuele actie in het schaken, op deze manier wel. En dan te bedenken dat mensen beweren dat schaken geen sport is. Kees heeft heel wat meters afgelegd. Draaiend hoofd

__________________
www.zonderland.nl Prodent

22-08-2012 17:43 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 289

Timeapse embedded Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Mooi gedaan Herman! Ik heb hem maar embedded, en ook toegevoegd aan de toernooipagina.


Hoi Corniel,

Toch zou het aardig zijn om de link er ook bij te plaatsen. dit voor diegene die de timelapse op groot formaat wil zien.
Kortom, het embedden is mooi, maar het blijft een klein beeld.
Herman

__________________
www.zonderland.nl Prodent

22-08-2012 22:29 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als je de embedded aanklinkt en je klikt boven dan kom je daar direct terecht. Feature van Google zelf. Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-08-2012 07:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 289

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, nu weet ik ook hoe dat werkt, ik wist dat niet. Dank voor je reactie.

__________________
www.zonderland.nl Prodent

24-08-2012 12:32 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller