Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Uitslagen en stand interne [6]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Uitslagen en stand interne [6] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De uitslagen en de stand van de interne competitie zijn bijgewerkt

Michiel van Wissen en Gert Legemaat deden goede zaken. Michiel versterkte zijn koppositie door Patrick de Bas te verschalken, terwijl Gert een knappe overwinning boekte op Joost Michielsen. Walter Anema profiteerde van de remise tussen Kees van der Meer en Joram op den Kelder. Door zijn winst op Jaap Flohil streefde hij beide spelers voorbij en staat nu vijfde. Richard Oranje vond aansluiting ten koste van Ted Barendse. Ted stond de hele partij beter, maar maakte het niet af. En dan gaat het vaak aan de andere kant mis...

Cees Huygen boekte een knappe prestatie door Hora Vlam op remise te houden. En kwam een toreneindspel op het bord dat gelijk leek. Toen ook de torens waren geruild was het pionneneindspel voor geen van beide spelers te winnen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

04-11-2003 12:38 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Koel ik sta 18e! Ik vrees alleen dat ik dat aan het einde niet meer sta... Huil 2 Draaiend hoofd Huil 2

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-11-2003 12:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hulde, wedstreidlijder/webmeester(s), voor het snel bijwerken van de site. Goede zaak. Goed zo!

Quote

Koel ik sta 18e! Ik vrees alleen dat ik dat aan het einde niet meer sta...

Hoezo, Corniel - wil je niet in de top 10 staan? Rofl
Ikzelf mag tevreden zijn als ik die 31e plaats vasthoud, denk ik Glimlach

Ook de wedstrijdverslagen zijn leuk, Untagonklik.
Om het voorbeeld te volgen: mijn partij tegen Steven Mast was niet echt spectaculair. Ik kreeg een behoorlijke voorsprong in ontwikkeling, maar met juist verdedigen had hij het langer vol kunnen houden.
Ik ben echter wel benieuwd naar de vreemde perikelen die ik bij Corniel op het bord voorbij zag flitsen.
Met andere woorden:

Idee Is het iets om een forum te plaatsen waar je dit soort verslagen, of zelfs partijfragmenten kwijt kunt? Zeker verslagen die voor AxiomA worden geschreven zouden daar een plaatsje kunnen vinden, maar ik vind het lezen van dat soort verslagen, zelfs op sites van andere verenigingen, leuk.

Mensen die bang zijn dat hun partijen worden bestudeerd doen er gewoon niet aan mee. Maar het kan ook leerzaam zijn.
En voor diegenen die wel partijen willen plaatsen: ik heb al een lege database aangemaakt. Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

04-11-2003 15:34 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

He Renato,

Wel op mijn bord gebeurde niet zoveel zinnigs. Mark - mijn tegenstander red. - was nog een beetje te moe en te hongerig van zijn tennistraining. In een niet eens zo moeilijke stelling deed ie gratiZ en voor niX zomaar een vol stuk cadeau...

Hij heeft nog een paar zetten gedaan - maar liet duidelijk hoorbaar zijn afkeur over eigen spelen merken - gaf hij op. Niet echt een leuke partij dus. Onze ontmoeting tijdens de 1e Grand Prix was een stuk spannender (en had gelukkig de zelfde winnaar Knipoog Grijns Knipoog )

En nee, Renato, ik ga mijn partijen niet aan duistere figuren toevertrouwen. Ben je gek, dan komen er in onze volgende partijen nog langere theoretische varianten op het bord. Ik kom om te schaken, niet om zettjes op te zeggen.

En daarbij: ik kan me niet voorbereiden van te voren, want ik weet niet tegen wie ik moet. Ik geef training aan jonge talenten.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-11-2003 15:48 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Steven
forumlid


geregistreerd: 28-09-2003
aantal berichten: 6

partijen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind het een leuk idee om je partijen te posten. Bestuderen van anderen kan je alleen maar beter maken. Misschien is het een goed plan om je eigen partijen van te posten renato

06-11-2003 20:10 Steven is offline Search for Posts by Steven Add Steven to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Misschien is het een goed plan om je eigen partijen van te posten renato

Dat wil ik best doen - als we ergens een plekje ervoor hebben. Commentaar erop is inderdaad alleen maar leerzaam.
In de tussentijd staan er een aantal partijen van vorig jaar (en dus van veel mindere kwaliteit, ahem) op mijn website Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-11-2003 23:08 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Steven
forumlid


geregistreerd: 28-09-2003
aantal berichten: 6

plekje Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben inmiddels bezig om hier iets voor te maken.

Mijn idee is om een naam te selecteren dan de interne partijen te laten zien.

Door een standaard java applet te gebruiken kan je de partijen bekijken.

Dit weekend hoop ik daar wat tijd aan te kunnen besteden.

07-11-2003 08:43 Steven is offline Search for Posts by Steven Add Steven to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is clubbeleid om terughoudend te zijn met het publiceren van partijen van leden. Zowel online als in het AxiomA. De nadelen (tegenstanders extern weten wat je speelt) wegen niet op tegen de voordelen wat mij betreft.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2003 08:48 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, dat lijkt me een keuze die ieder voor zich kan maken. Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee als iemand mijn partijen kan bekijken. Wellicht is het ook mogelijk een voor leden afgeschermd gedeelte van de site hiervoor te gebruiken.

Idee

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-11-2003 10:42 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een beveiligde pagina kan natuurlijk altijd. Ik ben zelf meer geïntreseerd in een mooie database met geanonteerde GM-partijen. Maar als iemand met een mooi voorstel komt, ben ik best bereid over de implementatie mee te denken.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2003 10:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Steven
forumlid


geregistreerd: 28-09-2003
aantal berichten: 6

partijen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Natuurlijk moet je de voor en nadelen afwegen.

Op het moment dat je dit beperkt aanbiedt (dus beveiligd) kan je in ieder geval niemand benadelen.

Iemand die zijn partij aanbiedt geeft natuurlijk ook een partij van iemand anders weg.

07-11-2003 12:39 Steven is offline Search for Posts by Steven Add Steven to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller