Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2011-2012 » DSC7 wint ook de derde wedstrijd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

DSC7 wint ook de derde wedstrijd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het zevende heeft ook de derde wedstrijd gewonnen. Thuis tegen Haeghe-Ooievaar 3 werd het 5½-2½. De wedstrijd was eigenlijk al snel voorbij.

Na een uur spelen kon Cees Huijgen het eerste punt noteren. Hij had drie lichte stukken veroverd voor een toren en twee pionnen.

Even later won Theo Rekveldt. Hij had in het middenspel een pion veroverd wat hij bekwaam uitschoof in een toren­eindspel.

Kees Korving liet een remise noteren. Het is uw verslaggever ontgaan hoe dat ging.

Vlak daarna won Albert Kemeling. In de opening had hij een pion geofferd voor actief tegenspel (lees: een pion kwijtgeraakt en tegenspel proberen te vinden) Toen hij de pion terugwon gaf zijn tegenstander op. Dat was wat vroeg maar de stelling was beroerd.



Even later won Paul van Riet ook. Hij had het paard van zijn tegenstander ingesloten.

Voor tien uur waren de match­punten dus binnen. Resteerde de vraag hoeveel bord­punten er zouden binnenkomen.

Gerard Bilars won zijn partij, waarna René Gelpke en Bart Vlasblom verloren. Daarmee was de eindstand van 5½-2½ bereikt.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 02-12-2011 at 13:29.

28-11-2011 23:57 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Albert, bedankt voor dit snelle verslag!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-11-2011 00:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had afgelopen maandag een leuke partij. De opening verliep niet zo goed, maar daarna ging het des te beter.

01-12-2011 19:31 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb je partijfragment ook aan het nieuwsbericht toegevoegd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-12-2011 13:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller