Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » DSC7 speelt weer gelijk
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC 7 speelt weer gelijk Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afgelopen dinsdag speelde DSC7 haar uitwedstrijd tegen Pomar 1. Op papier een team met gemiddeld 100 Elo punten meer dan DSC7.

Hoe het wedstrijdverloop ging, weet ik niet, wel dat het team wederom gelijk heeft gespeeld 4-4.

De persoonlijke resultaten waren:
Gerrit Bussmann 0-1
Vitaly Kalikmanov 1-0
Bart Vlasblom 1-0
Leonie Beck 0-1
Wout Cool ½-½
Arnout van der Linden ½-½
Nico 't Hoen 0-1
Roland ten Have 1-0

05-11-2003 23:09 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heel netjes van het zevende. Nu op naar de eerste overwinning!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-11-2003 08:09 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er is duidelijk sprake van een opgaande lijn bij DSC7. Twee jaar gelden verloor het Zevende nog van Pomar 3!

06-11-2003 12:21 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Euh, Albert, jij zou moeten weten dat het DSC7 van twee seizoenen geleden vooral gevuld werd door leden van het huidige DSC8. Dit team is min of meer vorig jaar gevormd. Elke vergelijking met een seizoen eerder gaat mank.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-11-2003 12:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel,

Van de 8 spelers die 2 jaar geleden met DSC7 tegen Pomar 3 aantraden spelen er dit seizoen 3 in DSC7 en 3 in DSC8. (en 2 in DSC4 maar dit terzijde)

Waar het natuurlijk om gaat dat DSC de afgelopen jaren in de breedte sterker is geworden. Een ander voorbeeld: 3 seizoenen gelden immers speelde DSC6 in de derde klasse HSB, en nu speelt DSC7 in de tweede klasse.

Ook de 3 kampioenschappen (en 4 promoties, en nog 2 geweigerde promoties) van vorig seizoen bevestigen deze trend.

Ook dit jaar is mijn voorlopige, indicatieve, globale raming (op hoofdlijnen) Glimlach dat het aantal promoties groter of gelijk zal zijn dan het aantal degradaties.

Met andere woorden het resultaat van DSC7 tegen Pomar dit seizoen in vergelijking met 2 jaar geleden zegt niets over de betrokken spelers, maar des te meer over toegenomen sterkte van DSC in het algemeen.

06-11-2003 14:43 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat klopt. Dat komt onderandere omdat wij 2000+ spelers konden inzetten in de HSB. Grijns Lach Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-11-2003 17:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu probeer ik al tijden sterker te worden, maar iets minder breed Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

06-11-2003 19:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller