Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2009-2010 » Interne competitie (V10): Geen verschuivingen aan de top
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V10): Geen verschuivingen aan de top Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep kwam koploper Ciprian Padurariu niet in actie. Zijn voorsprong op de rest van het veld is echter dusdanig groot, dat zijn koppositie niet in gevaar komt. Gert Legemaat staat op respectabele afstand tweede. Gert won, na bijzonder slecht te hebben gestaan, van Jan Peter van Zandwijk. Rob Smits boekte een knappe zege op Hans Segers.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Bob Voogt-Kees van der Meer1-0
2Gert Legemaat-Jan Peter van Zandwijk1-0
3Hans Segers-Rob Smits0-1
4Walter Anema-Ted Barendse0-1
5Willem-Jan van den Broek-Ton Vissers1-0


In de B-groep won koploper Hora Vlam voor het eerst deze seizoenshelft niet. Simon Broos wist Hora op remise te houden. De strijd om de tweede en derde plaats is erg spannend; een viertal spelers staan op slechts enkele punten van elkaar.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Simon Broos-Hora Vlam½-½
2Kees Korving-Coen Leentvaar0-1
3Bert Zwemstra-Gerard Bilars0-1
4Jolle Lont-Simon Dirkse0-1
5Frans Palm-Corniel Nobel1-0
6Jaap van der Heiden-Albert Kemeling0-1
7Sofya Blanter-Cees Huygen0-1
8Paul van Riet-Edgar Huisman½-½


In de C-groep won koploper Bart Vlasblom van Ernst Hanewald, die tweede staat. Barts voorsprong is aanzienlijk, maar om de resterende podiumplaatsen zal, zoals altijd in de C-groep, hard worden gestreden.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Bart Vlasblom-Ernst Hanewald1-0
2Rob Scherpenisse-Herman Zonderland1-0
3Lito van Reede-René Poots1-0
4Leo Zuijdgeest-Frans Smit½-½
5Aad de Jong-Jan Swart0-1



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-06-2010 23:48 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er niet blij mee dat de laatste tijd zo vaak mensen niet op komen dagen zonder af te melden. Dat Ciprian de rest van het seizoen niet meer wil spelen, want hij is toch niet meer in te halen, is begrijpelijk, maar het was wel netjes geweest om af te melden. Ik had geluk dat iemand anders ook geen partij had, anders was ik voor de 3e keer dit seizoen voor niks gekomen. Als dit nog erger wordt, stop ik met het spelen van interne competitie.

Ik had wel een leuke partij tegen Kees. In een Scheveninger verkreeg ik groot overwicht. Ik offerde een pion, die hij niet aannam en won vervolgens een kwaliteit. Daarna was het vrij eenvoudig.

15-06-2010 17:22 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe een mens in een dag tijd kan veranderen! Maandagavond zagen we Walter nog onveranderd op de club, dinsdag had hij ter gelegenheid van een bezoek aan het Nederlands Kampioenschap te Eindhoven plotseling een compete metamorfose ondergaan?! Zie

http://www.flickr.com/photos/depion/4705...57624155622005/

NB: het fotonummer (DSC_4991) suggereert toch echt dat het onze Walter is...

16-06-2010 13:38 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De verzuchting van Bobby kan ik me goed voorstellen.
Het apparaat had mij voor een avond buitenspel gezet. Ten onrechte. Ik was dan ook blij dat ik een partij kon spelen!
Ik vermoed dat het de eerste keer is dat Bobby Voogt een serieuze partij van me won. Het moest er een keer van komen. Many happy returns! (ofschoon ik er natuurlijk alles aan zal doen om dat te verhinderen).

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

16-06-2010 15:59 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Ciprian Padurariu
actief DSC-lid


geregistreerd: 29-09-2009
aantal berichten: 61

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

I am really sorry for failing to report that I cannot make it last Monday.

I was out of town and just returned today. It was a special circumstance: last Monday I had to travel between Austria and Arnemuiden in the Netherlands and I was unable to use my phone. Then, I realised that in Arnemuiden there is no wireless and that I am in the middle of the forest. On top of that, the airline agency lost my luggage - so I had lots on my mind.

I did not mean to leave anyone without an opponent, so I apologize again. I'm glad it worked out though.

I really wanted to play. It was the first internal match in a looong time. Well, I hope to play next Monday.

16-06-2010 17:47 Ciprian Padurariu is offline Send an Email to Ciprian Padurariu Search for Posts by Ciprian Padurariu Add Ciprian Padurariu to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ciprian,

apology accepted.

17-06-2010 19:41 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

One more to lose luggage!
We had the same experience. On the way towards our holiday destination both our suitcases were left behind; they came the day afterwards; at the journey back we received one and the other came later.
Two other people we met at our holiday missed both their suitcases.
KLM is no longer the firm it used to be.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

18-06-2010 16:51 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller