Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2009-2010 » Maandag 26 april HSB-Bekerfinale DSC-Prometheus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Maandag 26 april HSB-Bekerfinale DSC-Prometheus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op maandag 26 april vindt de bekerfinale plaats in de Denksportcentrum. Daarin speelt DSC (HSB) tegen Prometheus (HSB).

Prometheus heeft achtereenvolgens uitgeschakeld WSC (dat was een enorme verrassing!); Promotie (dat was nog een ernorme verrassing!!); en DD (dat was alweer een enorme verrassing!!!).
De tegenstand van DSC in de beker was veel minder indrukwekkend.

Na de winst van eerste wedstrijd schreef een der Promethanen dat hun team luid toeterend en vlaggenzwaaiend door Delft was gereden.

Ik zie er tegenop om te verliezen, ik heb een hekel aan toeterende auto's en van vendelzwaaien word ik duizelig, maar ik moet bekennen: Prometheus is favoriet, en als het wint heeft het de beker wel verdiend.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 31-03-2010 at 16:24.

31-03-2010 13:48 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb er maar even een aankondiging van gemaakt.

Prometheus is inderdaad favoriet als je hun beker-resultaten ziet. Maar DSC is niet geheel kansloos als we maar de juiste spelers opstellen. We hebben spelers die weten hoe je van Prometheus kunt winnen, zie het verslag van Prometheus - DSC7!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

31-03-2010 15:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Burgemeester Bas Verkerk heeft deze wedstrijd als risicowedstrijd bestempeld, waardoor de Promethanen erg in het nadeel zijn: alle supporters moeten gebruik maken van de combi-regeling.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

31-03-2010 18:19 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog een geluk dat de supporters worden toegelaten. Er zijn risicowedstrijden waarbij de supporters van de uitspelende club niet worden toegelaten.

31-03-2010 19:57 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het lijkt me ook niet meer dan logisch dat de uitspelende spelers intens geïmponeerd worden door het thuis-publiek met vlaggen, leuzen en megafonen.

31-03-2010 20:51 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Burgemeester Bas Verkerk heeft deze wedstrijd als risicowedstrijd bestempeld, waardoor de Promethanen erg in het nadeel zijn: alle supporters moeten gebruik maken van de combi-regeling.

Dat lijkt me hoogst ongebruikelijk bij een stadsderby. Knipoog

Ben ook wel benieuwd naar de grimmige sfeer in de arena. En of de scheidsrechter de wedstrijd stil zal leggen als de spreekkoren blijven aanhouden...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-03-2010 21:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heeft de scheidsrechterscommissie al witte rook doen verschijnen omtrent de zeer gevoelige keuze voor een arbiter? Er schenen wat twijfels te zijn omtrent de neutraliteit van enkele arbiters, daar deze afkomstig zijn uit dezelfde regio als.... nou ja, beide clubs Glimlach

31-03-2010 23:08 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Heeft de scheidsrechterscommissie al witte rook doen verschijnen omtrent de zeer gevoelige keuze voor een arbiter? Er schenen wat twijfels te zijn omtrent de neutraliteit van enkele arbiters, daar deze afkomstig zijn uit dezelfde regio als.... nou ja, beide clubs Glimlach


Wij beleggen een trainingskamp met als thema "smerige overtredingen". Eén van de aandachtspunten is ze buiten het zicht van de arbiter te begaan, omdat er toch geen televisiecamera's zijn. Eventuele beveiligingscamera's vallen wat ons betreft onder het Fischer-regime.

Er is één voordeel: de te huldigen ploeg past prima op het bordes van het stadhuis.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

31-03-2010 23:49 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De enige neutrale Prometheus en DSC toeschouwer zal aanwezig zijn, bij deze match van het jaar.
Gezien het personeelstekort bij Prometheus, vroeg ik Bert Zwemstra hoe hij zich zou gaan voorbereiden voor zijn eventuele partij tegen Vlam. Bert gaat 4 weken in afzondering.

__________________
Mopper

01-04-2010 00:56 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Heeft de scheidsrechterscommissie al witte rook doen verschijnen omtrent de zeer gevoelige keuze voor een arbiter? Er schenen wat twijfels te zijn omtrent de neutraliteit van enkele arbiters, daar deze afkomstig zijn uit dezelfde regio als.... nou ja, beide clubs Glimlach


Ik speel mee, hoewel ik lid ben van beide clubs. Ik verzwijg voor welke club ik ben. En ik ga niet in op het infame voorstel DSC te versterken door spelers van DSC7 in te zetten!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by winfvdm on 02-04-2010 at 08:55.

01-04-2010 14:44 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Mol! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dus daar zat de Mol!
Alles meegemaakt: listige strategieen, heimelijke tactieken, dubbele agenda's... We hadden het kunnen weten: zo gaat dat bij schakers.
Dat was het dan weer, beste lezers. We zien U graag terug bij de volgende serie afleveringen van: 'Waar zit de Mol!'

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

02-04-2010 09:00 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller